• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402082719931
  • خبرنگار : 50471

اجرای ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند

اجرای ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند

ایسنا/همدان به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در قالب اردوگاه فرهنگی یک روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند برگزار شد.

امروز -شنبه ۲۷ آبان- به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در قالب اردوگاه فرهنگی یک روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه فرماندار نهاوند، ضمن تشکر بابت ابتکار عمل در برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی ادارات در جمع عشایر، گفت: هدف همه ما باید خدمت باشد و باید به عزیزان عشایر به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمتگزاری نگاه کرد و امروز با تدبیر اداره کتابخانه‌ها این مهم در حال انجام است.

ضرغام  احمدوند با اشاره به خدمات ویژه دولت در چند سال گذشته برای روستاییان و عشایر، اظهار کرد: ۴۰۰۰ خانواده عشایر با جمعیت ۱۳‌ هزار و ۹۰۰ نفر در استان همدان زندگی می‌کنند که باعث افتخار من و همه مسئولان است که بتوانیم به این قشر زحمت‌کش خدمت کنیم.

در ادامه نیز رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند ضمن تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با شعار «آینده خواندنی است»، بیان کرد: اقدام نمادین امروز در برگزاری جلسات و برنامه‌های متتنوع فرهنگی در زیر چادر عشایر با هدف توجه بیشتر به این قشر محروم جامعه صورت گرفته است.

میلاد امینیان همچنین با تشکر از مسئولان ادارات و دستگاه‌های فعال فرهنگی در برنامه‌ریزی و حضور در این اردوگاه یک روزه، افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، امروز با برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش زرین‌دشت، برگزاری کلاس آموزش احکام، دورهمی با طعم کتاب، برگزاری نماز جماعت در زیر چادر عشایر با حضور مسئولان، معرفی کتاب توسط مسئول کتابخانه ۹ دی شهر برزول و مسابقه نقاشی کوچ کتاب ویژه کودکان همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان در این بخش برگزار شد.

وی ادامه داد: دیدار و گفت‌وگو با عشایر، در کنار برنامه‌های ایستگاه کنترل فشار خون، آموزش کمک‌های اولیه، سنجش اسکلتی ویژه کودکان عشایر توسط مربیان هلال احمر، بازدید و معاینه دام‌های عشایر توسط مسئولین دامپزشکی برای جامعه عشایر شهرستان نهاوند اجرا شد.

به گزارش ایسنا، در اقدامی ارزشمند مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر به اقامت نماینده ولی فقیه در استان در زیر چادر عشایری با حضور مسئولان همراه شد و با اهدای جوایزی ارزنده و متبرک به تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از کودکان و نوجوانان عشایر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha