• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402082820087
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

اعزام مرحله اول دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور در آذر ماه

اعزام مرحله اول دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور در آذر ماه

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آشنایی دانش‌آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس را از آثار اردوهای راهیان نور دانست و افزود: این سفر معنوی فرصتی فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان از آموخته‌های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

حسن بروشکی شامگاه شنبه در جلسه ستاد راهیان نور و راهیان پیشرفت استان گفت: اردوی دانش آموزی راهیان نور مناسبترین و بهترین کار تربیتی جهت آشنایی دانش‌آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس است.

بروشکی بیان داشت: در سایه تلاش‌ها و تعامل بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان، دانش آموزان و فرهنگیان امسال نیز همانند سال‌های گذشته تحت پوشش برنامه های فرهنگی و تربیتی در دو مرحله آذر و بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادمت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از دانش آموزان عزیز که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، می خواهیم خاطرات و دلنوشته‌هایشان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت کردند؛ بدرستی درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش و مدارس استان موضوع برگزاری اردوهای دانش آموزی را مورد توجه قرار دهند و با اعزام دانش آموزان به اردو البته با رعایت کامل قوانین و ضوابط اردویی، لحظات به یادماندنی و خاطره انگیزی را برای آنان رقم زنند.

در ادامه این جلسه سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور نقش تربیتی و موثری دارد؛ گفت: امسال نیز اردوی راهیان نور با امنیت کامل برای دانش آموزان استان برگزار می شود.

وی گفت: برای قشر دانش آموزی و فرهنگی باید سرمایه گذاری کرد و سپاه به این موضوع مهم توجه ویژه دارد؛ زیرا دشمن در جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha