• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402082820796
  • خبرنگار : 50046

مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان:

۲۰ درصد نانوایی‌های خراسان شمالی دوگانه سوز شوند

۲۰ درصد نانوایی‌های خراسان شمالی دوگانه سوز شوند

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ۲۰ درصد نانوایی‌های استان دوگانه سوز شوند.

علیرضا شفیق امروز، ۲۸ آبان ماه در جلسه بررسی تمهیدات فصل زمستان اظهار کرد: در زمان بروز بحران، مردم از مجموعه دستگاه‌های دخیل در مدیریت بحران انتظار دارند بنابراین مدیریت بحران نباید تنها بر عهده یک دستگاه اجرایی باشد.

وی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها را بازوان مدیریت بحران دانست و با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با بحران هایی همچون سرما زدگی، گرد و غبار و سیل مواجه شده‌ایم، افزود: همت تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای این مدیریت الزامی است.

شفیق با اشاره به اهمیت موضوع دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها گفت: ۲۰ درصد نانوایی‌ها باید مجهز به سوخت دوگانه باشند، بنابراین فرمانداری‌ها تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با دستگاه های اجرایی در شهرستان‌ها ضروری است تا بدین طریق موضوعات و چالش‌های حوزه بحران رفع شود.

شفیق بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان در مواجهه با پیک سرما نیز تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این جلسه گفت: نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی موضوع پدافند غیرعامل در سطح ادارات استان به خوبی انجام شده است.

طاهر رستمی با تاکید بر اینکه مشکل ناترازی گاز و برق را باید جدی گرفت، گفت: تداوم سرما در زمستان قابل پیش بینی نیست بنابراین رفع مشکلات حوزه برق و گاز با همت دستگاه های متولی امکانپذیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: سال گذشته با مدیریت درست از بحران عبور کردیم که امسال هم این اقدامات باید بیشتر شود. 

رستمی خاطرنشان کرد: تامین سوخت صنایع عمده انجام شده است اما سایر صنایع نیز به دنبال تامین حداقل‌های ذخیره سوخت باشند که البته تمهیدات لازم برای پیشگیری از  بحران باید از ماه ها قبل پیش بینی و برنامه‌ریزی شود. 

گفتنی است بررسی وضعیت دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها و بررسی وضعیت آمادگی برای استفاده از سوخت دوم در واحدهای تولیدی از دستور کارهای این نشست بود که در ادامه نمایندگان فرمانداری‌ها به تشریح وضعیت دوگانه سوز شدن نانوایی‌های شهرستان‌ها پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha