• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402082820840
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می‌شود

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همکاری، مشاوره و همراهی مراکز خدمات کارآفرینی با کارفرمایان می‌تواند منجر به توسعه و بهره وری اقتصادی شود.

سید فرهاد ناصری‌نیا، امروز، ۲۸ آبان در جلسه با انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان با بیان اینکه حلقه مفقوده واحدهای اقتصادی مشاوره و خدمات کارآفرینی است، اظهار کرد : یکی از مهمترین عوامل پایداری یک واحد اقتصادی و پیشرفنت آن نقش ایده‌پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه برای بهره‌وری بیشتر است، از این رو برای سازگاری با چالش‌های اقتصادی  و ورود موفق و تاثیر گذار به بازار کسب و کار باید طرح‌های کارآفرینانه دنبال شود.

وی افزود: باید هر واحد اقتصادی برای پیشبرد اهداف خود و توسعه کسب و کار خود یا خود کارآفرین و خلاق باشد و یا آموزش کارآفرینی ببند و یا مشاور خلاق و کارآفرینی در کنار خود داشته باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: اینجا انجمن صنفی مراکز خدمات کارآفرینی باید با همکاری و تعامل با کارفرمایان واحدهای اقتصادی این حلقه مقوده را که اگر به درستی به کمک کارفرمایان بیاید می‌تواند به توسعه و پیشرفت اقتصادی آن واحد و در نتیجه کشور شود.

ناصری‌نیا بیان کرد: اهدافی چون ارتقاء و توسعه زیست بوم کارآفرینی در مناطق مختلف، تسهیل انتقال تجربه، دانش، فناوری و همچنین ارائه مشاوره‌های تخصصی کارآفرینی مبتنی بر دانش کاربردی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، حمایت از راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و کمک به تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینانه از طریق اتصال صاحبان سرمایه به کارآفرینان در مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پیش‌بینی شده است که باید به واحدهای اقتصادی استان اطلاع رسانی شود و زمینه رسیدن به این اهداف در توسعه و پیشبرد اقتصادی فراهم شود.

وی تصریح کرد: برای توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی نیاز به همکاری و تعامل بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و به ویژه تدوین برنامه عملیاتی در یک بازه زمانی مشخص برای کانون کارآفرینان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha