• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402090100676
  • خبرنگار : 50184

مدیر تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه: 

عده‌ای فکر می کنند برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته‌اند

عده‌ای فکر می کنند برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته‌اند

ایسنا/کرمانشاه مدیر تیم فوتبال بانوان "ئاکو" کرمانشاه با انتقاد از عدم حمایت از ورزش بانوان در کرمانشاه گفت: متاسفانه صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در کرمانشاه فکر می کنند اگر برای ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته‌اند. 

شهین فیضی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: طبق برنامه زمانبندی فدراسیون، این رقابت ها از نهم آذر با حضور ۹ تیم از استان های کرمانشاه، بوشهر، فارس،  اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی، گیلان، کردستان و مازندران برگزار خواهد شد. 

وی به حضور تیم ئاکو  کرمانشاه در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: تیم ما در اولین دیدار خود در این رقابت ها، نهم آذر میهمان تیم بوشهر خواهد بود. 

مدیر تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه مهمترین مشکل پیش روی تیمش برای حضور در این رقابت ها را مشکلات مالی و نداشتن زمین برای تمرین و مسابقات عنوان کرد و افزود: طبق برآوردهای انجام شده برای هر اعزام تیم به مسابقات حدود ۵۰ میلیون تومان پول می خواهیم که پرداخت و تامین آن از عهده باشگاه خارج است. 

وی ادامه داد: به این منظور رایزنی‌های زیادی را با کارخانجات و حتی مسئولین استانی انجام دادیم، اما کسی حاضر به حمایت از تیم ما نشد. 

فیضی یادآورشد: متاسفانه در کرمانشاه کسی حاضر نیست به ورزش بانوان کمک کند و فکر می کنند که اگر در ورزش بانوان هزینه کنند، پولشان را دور ریخته‌اند و این درحالیست که ما ده‌ها بازیکن مستعد داریم که هرکدام می توانند آینده‌ای بسیار درخشان داشته باشند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. 

این مربی فوتبال ادامه داد: سارا شیربیگی هم یکی از همین دختران کرمانشاهی بود که توانست به جایی برسد که یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار ایران شود و لقب خانم گل آسیا را بگیرد. 

وی تاکید کرد: می توانیم استعدادهای دیگری مانند ساراشیربیگی را به ورزش ایران تقدیم کنیم، اما باید حمایت باشد تا بتوانند خود را در سطح اول ورزش کشور نشان دهند. 

فیضی در ادامه با بیان اینکه در استان صنایع و واحدهای تولیدی زیادی داریم که می توانند به ما کمک کنند، گفت: برای اینکه یک اسپانسر و حامی مالی داشته باشیم، به ادارات مختلفی مانند اداره کل ورزش و جوانان رفتیم، اما آنها گفتند که طبق قانون نمی توانند از لحاظ مالی حمایتی داشته باشند، اما امیدواریم از لحاظ امکانات و در اختیار نهادن اماکن ورزشی از تیم ما حمایت کنند. 

وی یادآورشد: متاسفانه نداشتن اسپانسر باعث شد تا تمام تمرکز ما روی همین مسئله باشد و خیلی دیر تمرینات خود را استارت بزنیم و فقط حدود یک هفته فرصت پیدا کردیم تا تیم را ببندیم و با انبوه مشکلات پا به مسابقات بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha