• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090301697
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اخلاق‌مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است

اخلاق‌مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اخلاق‌مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است و باید مولفه‌های انتخاب در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز سوم آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بیان کرد: در این مکتب جوانانی بسیجی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شده و هرچه زمان می‌گذرد ثمره این میوه شیرین را احساس می‌کنیم و اکنون از جغرافیای ایران فراتر رفته و هزاران گروه دلبسته اسلام و انقلاب اسلامی در جهان مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هم چنین هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده و اسلام و انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان بسیج و بسیجیان و تخصص آنان کشور را با علم پیش برده و خدمتگزار مردم هستند،  افزود: آنان که مدال خدمتگزاری به مردم در قالب بسیج را بر گردن دارند، می‌توانند با این عزت به قله های پیشرفت کشور برسند و باعث افتخار شوند و کشور را از تهاجم دشمنان حفظ کنند.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: خلوص نیت، خدمتگزاری به مردم، محرومیت‌زدایی، برقراری عدالت، بی‌توجهی به منافع شخصی، عمل جهادی، خلاقیت و ابتکار، مدرسه سازی، اشتغالزایی از ویژگی‌های بارز مدیریت بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، اضافه کرد: ابراز علاقه و محبت جهانیان به ملت فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی را امروز در تمام نقاط جهان مشاهده می‌کنیم، جنگی که امروز در فلسطین وجود دارد جنگ شیاطین عالم است که انواع تجهیزات را کمک گرفته و علیه مظلوم استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید توسط نخبگان، اساتید دانشگاه و مسوولان و مدیران تبیین و تشریح شود و آثار و برکات و فواید مشارکت حداکثری توضیح داده شود.

شاهرخی گفت: اخلاق‌مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است و باید مولفه‌های انتخاب در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود. هم چنین کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه می‌تواند ظرفیت مناسب برای انتخاب اصلح باشد.

امام جمعه خرم‌آباد به هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و یادآور شد: اوج قدرت این نیرو را در دفاع مقدس و امروز در تامین امنیت برای کشتیرانی و دفاع از مرزهای ایران مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha