• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090402143
  • خبرنگار : 50228

دبیر هیات:

به دنبال پشتوانه‌سازی برای رده سنی بزرگسالان تنیس‌روی‌میز خوزستان هستیم

به دنبال پشتوانه‌سازی برای رده سنی بزرگسالان تنیس‌روی‌میز خوزستان هستیم

ایسنا/خوزستان دبیر هیات با بیان این در بخش پایه اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است، گفت: این همان هدفی است که ما به دنبال آن برای پشتوانه‌سازی رده سنی بزرگسالان هستیم.

عبدالامیر بخشنده در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط تنیس روی میز خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه وضعیت این رشته نسبت به چهار، پنج سال قبل خیلی بهتر شده است و باشگاه‌های متعددی به کار ورود کرده‌اند و همین نیز از دلایل بهتر شدن وضعیت تنیس روی میز خوزستان است. 

وی ادامه داد: اگر تنیس روی میز در رده‌های سنی پایه در وضعیت خوبی قرار بگیرد، بی‌شک وضعیت رده سنی بزرگسالان استان نیز خوب خواهد شد. خوشبختانه تنیسورهای پایه استان شرایط خوبی دارند و در کشور صاحب مقام هستند. تمام این‌ها نشان می‌دهد هیات در بخش پایه برنامه‌های خود را به خوبی پیش برده است و قطعا اگر مشکلات مالی نباشد، سال‌های آینده، سال‌های بسیار خوب برای تنیس روی میز خوزستان خواهد بود.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: تاکنون اردوهای متنوعی برای تنیسورهای خوزستان برگزار کرده‌ایم. ضمن اینکه مسابقات مناطق و باشگاه‌های کشور به صورت مرتب برگزار می‌شود و خوزستان در هر کدام از رقابت‌ها نماینده دارد. برای اولین بار نیز قرار است در مسابقات لیگ دسته اول رده سنی بزرگسالان کشور شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر مدیریت کار تنیس روی میز خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه هیات خوزستان متشکل از افراد کاربلد و خاک خورده این رشته است و در کمیته فنی هیات حدود ۱۱ نفر از بهترین‌های استان و کشور حضور دارند و خوشبختانه کار به درستی پیش می‌رود.

بخشنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه رئیس هیات در این مدت توانسته‌ حمایت‌های مالی خوبی از این رشته داشته باشند و هر سال در سطح استان مجموع جوایز خوبی به تنیسورها اهدا می‌شود. سال گذشته مجموع جوایز اهدا شده، ۵۵ میلیون تومان بود که فکر نمی‌کنم هیچ هیاتی در استان به این اندازه جایزه اهدا کند.

وی بیان کرد: همچنین از نظر سخت‌افزاری در تلاش بوده‌ایم شرایط خوبی را برای تنیسورهای استان در سالن تمرینی‌شان فراهم کنیم. 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این که امسال تمام تمرکز ما روی رده سنی پایه بوده است، گفت: شاید مقام‌هایی که طی امسال کسب شده‌اند نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر باشد اما در بخش پایه اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است و این همان هدفی است که ما به دنبال آن برای پشتوانه سازی رده سنی بزرگسالان هستیم.

وی افزود: خوزستان حتی در این رشته لژیونر دارد و همین می‌تواند نویدبخش روزهای بهتر برای تنیس روی میز استان باشد. سال گذشته نیز در طول تاریخ تنیس روی میز خوزستان دو ورزشکار در بین ۵ نفر برتر ایران داشتیم و این افتخار بزرگی برای تنیس روی میز استان است. امسال هم خانم موسوی توانست به عنوان سومی مسابقات هوبس کشور دست پیدا کند و این هم افتخار بزرگ دیگر برای خوزستان محسوب می شود. تمام این‌ها نشان می‌دهد تنیس روی میز خوزستان در مسیر موفقی قرار دارد و اگر در رده سنی پایه تأمین شویم مطمئنا آینده تنیس روی میز خوزستان تامین خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha