• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090402616
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

تفکر بسیجی می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد

تفکر بسیجی می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد، گفت: بسیج فراتر از چارچوب‌های سرزمینی توسط امام(ره) در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگویی جهانی شده است.

فرهاد زیویار شامگاه چهارم آذرماه در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل استان با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بسیج را درکی از اخلاص، اراده، اتحاد معتقدانه دانست و با بیان اینکه بسیج در رابطه با امام تجلی پیدا می‌کند، بیان کرد: شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با هنر خود، بسیج را سازمان و سامان بخشید.

استاندار با بیان اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار است، تصریح کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌یرد.

زیویار با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف کارگشا بوده است، یادآور شد: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که بسیج در استان به وجود آورده می‌تواند در راندمان و اثربخشی بیشتر ماموریت‌های سازمانی ما ارتقا به وجود آورد.

 استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج مکتب است و مرز نمی‌شناسد و به الگویی جهانی تبدیل شده است، افزود: بسیج فراتر از چارچوب‌های سرزمینی توسط امام در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگویی جهانی شده و در حال حاضر کشورهای دیگر برای حفظ شان، هویت و دفاع از تاریخ خود مورد استفاده قرار می‌دهند و اروپا و آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

زیویار با بیان اینکه در بمب‌های چندتنی که بر سر مردم غزه آوار می‌شود، زن، زندگی و آزادی کجاست!؟ افزود: تفکر بسیجی اینجاست که می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha