• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402090502900
  • خبرنگار : 50026

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است

کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه نظامی بر اسراییل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می‌کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است.

جواد قناعت امروز 5 آذر در همایش اقتدار بسیج در حسینیه جماران بیرجند، با تاکید براینکه امروزه بسیج پرچمدار تفکر امام(ره) و شهدا است، بیان کرد: تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمان تشکیل بسیج با فرمان امام(ره) بسیاری درباره چرایی ضرورت تشکیل این نهاد سوال و شبهه داشتند ولی هر چه زمان می‌گذرد اهمیت وجود چنین تشکل انقلابی خود را نشان می‌دهد.

قناعت با بیان اینکه بسیجیان در روزهای سخت و نفس گیر انقلاب نقش آفرینی می کنند و با شناخت عالمانه موضوعات و مسائل در حل مشکلات تلاش دارند، گفت: بسیج در هر نقطه از جهان اعتلای ارزش‌های دینی به کمک خواهد آمد و هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ایی که در شرایط سخت صحنه‌های زیبایی آفرید ایمان و خود باوری با شناخت به موقع و عالمانه مسائل می‌دانند که کجا باید فریاد بزنند و نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اتفاقات این روزهای فلسطین و غزه ادامه داد: جناس با تاسی به تفکر بسیجی مثلث استکبار جهانی را ذلیل کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه نظامی بر اسراییل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می‌کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج است.

قناعت ادامه داد: اگر آمریکا و اسراییل به زعم خود در نبرد با حماس کم نیاورده اند چرا مرتب به کشورهای منطقه برای آتش بس پیغام و پیام می دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه و انقلاب اسلامی موضوع انتخاب اسفندماه سال جاری است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال مانده به انتخاب پرونده آن را باز کردند چرا که دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با شبهه افکنی مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورد و بر روی آن موج سواری کند، بیان کرد: در برخی از کشورها اگر فردی در انتخابات شرکت نکند کار او جرم و تخلف محسوب می‌شود ولی در ایران مردم آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند که اگر بخواهد حزب الله یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و مقاومت در سوریه را ضعیف نگه دارد باید کانون مقاومت یعنی ایران را بزند و به آن آسیب وارد کند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت مؤلفه‌های یک انتخابات مطلوب است، ادامه داد: افزایش مشارکت در بی اثرکردن تحریم های دشمن و افزایش امنیت کشور نقش‌آفرین است.

قناعت با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های امروز ما تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است تا شرمنده خون شهدا نشویم، یادآور شد: باید تلاش کنیم که بسیجی بمانیم و مراقب نفوذ دشمن نیز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha