• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090503127
  • خبرنگار : 50176

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد:

بازدید ۷۰۰ دانشجوی لرستانی از مراکز علمی و نظامی کشور

بازدید ۷۰۰ دانشجوی لرستانی از مراکز علمی و نظامی کشور

ایسنا/لرستان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از بازدید ۷۰۰ دانشجوی لرستانی از مراکز علمی و نظامی کشور خبر داد.

سرهنگ محسن کریمی پنجم آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسیجی از ابتدای امسال تاکنون در قالب اردوهای جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: ۲۰ گروه جهادی فعال در لرستان وجود دارد که تربیت نیروهای انسانی تراز انقلاب اسلامی در این اردوها مورد توجه قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: رنگ آمیزی ۲۵ مدرسه شهری و روستایی، ساخت کامل یک باب منزل مسکونی روستایی، ترمیم ۱۰ مسجد و واکسینه کردن پنج هزار رأس دام توسط ۲ گروه تخصصی دامپزشکی از اقدامات گروه‌های جهادی استان هستند.

کریمی یادآور شد: ۳۰ پزشک متخصص به ۳۲ روستای لرستان اعزام و طرح‌های درمانی مختلفی اجرا شده همچنین ۲۰۵ تیم ۲ نفره در راهپیمایی اربعین حسینی به مردم خدمت رسانی کردند.

وی اضافه کرد: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های لرستان برگزار شده و مورد استقبال دانشجویان نیز  قرار گرفته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی این کرسی‌ها به صورت مداوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محیط دانشگاه با ترویج علم آمیخته شده و هدایت تحصیلی برای آینده دانشجویان ضروری است.

کریمی یادآور شد: اردوهای راهیان پیشرفت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ دانشجوی استان نیز از مراکز علمی و نظامی کشور بازدید کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با نفوذ شرق و غرب در دانشگاه‌ها برعهده بسیج دانشجویی است که با ورود این نهاد انقلابی به بسیاری از مسائل، نقشه دشمنان نقش برآب شد.

وی افزود: همچنین بیشترین کنش فعال در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ها برگزار شده است.

کریمی بیان کرد: بسیج فضاهای بسیاری را برای دانشجویان فراهم می کند که در این راستا اردوهای راهیان نور و جهادی از سالیان گذشته برگزار و اکنون در سطح جامعه همه‌گیر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha