• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090503492
  • خبرنگار : 50040

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

ایسنا/گیلان نشست تخصصی «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

محمدمهدی نیازمند امروز، ۵ آذرماه در نشست تخصصی «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش‌های فرهنگی در جامعه» که در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد، صحنه امروز را عرصه تقابل جبهه حق و جبهه باطل دانست و اظهار کرد: تقابل حق و باطل وارد یک فضای جنگ علنی و شفاف شده است.

وی با بیان اینکه اوج تقابل حق و باطل را در مسئله فلسطین مشاهده می‌کنیم، افزود: درگیری ما با جبهه باطل یک درگیری ایدئولوژیک و معطوف به آخرالزمان است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان اعتقادات آخرالزمانی جبهه باطل به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی را برگرفته از آموزه‌های کتاب مقدس یهودیان دانست و تصریح کرد: آن‌ها معتقدند که روزی یهود قدرت پیدا می‌کند و لذا تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا موانعِ بر سر راه این باور و اعتقاد را بردارند و همه گزاره‌های تهدیدکننده قدرتشان را از بین ببرند.

نیازمند با بیان اینکه صهیونیسم نه فقط با گزاره‌های دین اسلام، بلکه با همه گزاره‌های ناشی از آموزه‌های الهی و توحیدی و انسانی دشمنی می‌کند، گفت: آموزه‌های فراماسونی با هدف فرقه سازی در ادیان آسمانی، تلاشی برای حاکمیت شیطان است.

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

وی یکی از اهداف صهیونیسم را مسخ انسان مدرن دانست و بیان کرد: صهیونیسم با استفاده از نمادهای فراماسونی به دنبال ترویج بی بند و باری و سحر و جادو است و لازمه آن انسانی است مسخ شده که هویت خود را فراموش کرده باشد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برنامه صهیونیسم در حوزه ایدئولوژی سیاسی با محوریت بیت المقدس و معبد سلیمان و آرماگدون، ادامه داد: نتانیاهو در مجلس سنا علنا داستان "پوریم" را تعریف می‌کند که نشان دهنده تلاش آنان برای قدرت جهانی شدن است.

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در نگاه آخرالزمانی رژیم صهیونیستی، تقابل جدی با گزاره‌های دینی و فطری وجود دارد، گفت: صهیونیسم به دنبال از بین بردن مظاهر دین است، اما انقلاب اسلامی این باور را شکست و دین و گزاره‌های دینی را وارد میدان کرد.

وی با اشاره به وجود منجی گرایی در همه ادیان، اضافه کرد: امروز در یک تقابل جدی آخرالزمانی قرار داریم؛ در واقع جبهه باطل به دنبال حاکمیت شهوت و هیجان و غضب است و نمونه های آن را در هجمه های رسانه ای و هالیوودی می‌بینیم، زیرا می خواهد خود را حاکم جهان نشان دهد.

نیازمند، با بیان اینکه جبهه باطل با محوریت صهیونیسم به شدت به دنبال نمایش قدرت است، عنوان کرد: بر اساس روایات اسلامی، در زمان ظهور مهدی موعود، شاهد گرایش انسان های آزاده و خسته از ظلم و خواستار صلح و عدالت به ویژه مسیحیان به دین اسلام خواهیم بود.

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

وی با اشاره به نقش اربعین در آخرالزمان و عصر ظهور، یادآور شد: تجمع ۲۰ میلیونی اربعین فرصتی برای معرفی کربلا و امام حسین(ع) به جهانیان است و طبق روایت، حضرت مهدی(عج) خود را فرزند حسین(ع) معرفی می‌کند و جهانیان به واسطه اربعین، حسین را خواهند شناخت.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان حضور میلیونی مردم در خیابان‌های آمریکا و انگلیس و اسپانیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را عادی ندانست و گفت: شعار علیه اسرائیل شعار علیه ظلم و کودک‌کشی و فساد است.

نیازمند، معنویت، اخلاص و ایمان به خدا را اساس فرهنگ بسیج دانست و خاطرنشان کرد: ایمان به خدا شعار نیست و باید هر روز برای دینداری تمرین کنیم.

وی فرهنگ بسیج را آمیخته با تلاش و کوشش و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب دانست و یادآور شد: دکتر سعید کاظمی آشتیانی جزو افتخارات جهاد دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، این نشست به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی معاونت فرهنگی و کانون بسیج اساتید سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

در پایان نشست از یک مدرس بسیجی و دو دانشجوی فعال در حوزه بسیج دانشجویی این سازمان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha