• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090805850
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند رقم بخورد

پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند رقم بخورد

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد امروز هشتم آذرماه در نشست با داریوش شاهون‌وند دادستان مرکز لرستان، با اشاره به اینکه اهمیت و جایگاه فرهنگ بر همه ما واضح و مبرهن است افزود: باید پیوست فرهنگی طبق فرمایش مقام معظم رهبری در همه امور وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در لرستان به صورت مطلوب پیش می‌رود، اظهار کرد: آنچه که در استان وجود دارد موازی‌کاری‌های فرهنگی و فعالیت‌های جزیره ای در حوزه‌های فرهنگی است که اثربخش نخواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی باید برای مردم قابل لمس باش، تصریح کرد: کارهای عقب‌مانده زیادی داریم، در دولت مردمی باید هم‌افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، همان‌گونه که در کنگره شش هزار و ۵۵۵ شهید استان این هم‌افزایی به وجود آمد این هم‌افزایی را باید حفظ کنیم.

روانشاد خاطرنشان کرد: فضای مجازی به نوعی هم امکان است و هم تهدید و در این راستا نیاز به همفکری و همکاری با مراجع قضایی ملموس است و رسانه‌ها و هنرمندان باید آموزش‌هایی در زمینه ادبیات قضایی داشته باشند که می‌توان همکاری‌هایی در این زمینه داشته باشیم.

وی پیشگیری از وقوع جرم به وسیله ابزارهای فرهنگی و هنری را یکی از راه‌های همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: در حوزه‌های قضایی و فرهنگی اشتراکات زیادی برای همکاری وجود دارد و موضوع حقوق عمومی شهروندان، پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت فضای مجازی از مهمترین اشتراکات کاری در این زمینه است که امیدوارم با همکاری‌های مشترک بتوانیم گام های ارزنده‌ای در این زمینه برداریم.

روانشاد ادامه داد: همه ما سربازان فرهنگی این نظام هستیم و همه در یک راستا فعالیت می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم بخش کوچکی از وظایف سنگینی که برعهده‌مان است را با یک همگرایی و هم‌افزایی فرهنگی به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha