• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402091107340
  • خبرنگار : 50649

آسفالت‌ بیش از ۱۵۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته هفدهم در شیراز

آسفالت‌ بیش از ۱۵۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته هفدهم در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته هفدهم، ۱۵ هزار و ۵۶۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان یک هزار و ۹۵۷ تُن آسفالت شده است.

رضا جاویدی امروز، ۱۱ آذرماه در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته هفدهم از جهش عمرانی افزود: در هفته گذشته، ۱۵ هزار و ۵۶۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان یک هزار و ۹۵۷ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در بولوارهای دکتر حسابی و حسینی الهاشمی در منطقه ۱۰ و تراش و ترمیم در کمربندی جنوب از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام‌شده است.

جاویدی بیان کرد: روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۹ کسری و فرعی‌های آن، خاکی بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۴، ۶، ۷ صورت گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۹ کسری و فرعی‌های آن در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان فتح‌المبین در منطقه ۴، کوچه ۲۹ شهید علوی و فرعی آن در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در خیابان شهدای محیط‌بان در منطقه ۹ و بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که وی به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۷۸۴ هزار و ۱۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۹۸ هزار و ۳۳۲ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha