• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402091107488
  • خبرنگار : 50130

برگزاری رویداد «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی کردستان

برگزاری رویداد «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی کردستان

ایسنا/کردستان مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان کردستان از برگزاری رویداد «آوای آسمانی» به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی و هیئت‌امنایی کردستان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور فردا، ۱۲ آذر در استان آغاز خواهد شد.

هاشم ناظمی‌جلال، امروز شنبه (۱۱ آذر) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی در مدارس است.

وی از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزان با عنوان «آوای آسمانی» به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی کردستان خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور فردا، ۱۲ آذر در استان آغاز خواهد شد.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان کردستان بیان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان، معلمان، دانش‌آموزان و فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز فردا، ۱۲ آذرماه در یکی از مدارس غیردولتی ناحیه ۲ سنندج آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به همت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای شکوفایی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش‌آموز مدارس غیردولتی و هیئت امنایی اجرا خواهد شد.  

ناظمی‌جلال با اشاره به اینکه این برنامه برای شناسایی، عرضه، معرفی و تجلیل از برترین‌های قرآنی شاغل به تحصیل در مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی فرصت تلقی می‌شود، افزود: در این آیین ارزشمند از حافظان قرآن کریم و دانش‌آموزان برگزیده مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری مسابقات قرآن عترت و نماز مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در سراسر کشور تقدیر می‌شود.

وی یادآور شد: این هفته ظرفیت خوبی است تا همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآن، عترت و نماز، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های  قرآنی کلام وحی انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha