• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402091510706
  • خبرنگار : 50553

یک مسئول:

رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در قزوین برگزار می‌شود

رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب‌‍الامر(عج) استان قزوین گفت: تلاش ما این است که با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، محتوای خوب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات، ارائه فکر و ایده‌های جدید به مسئولین در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی کارگشا باشیم.

مهدی برزگر در نشست خبری که امروز ۱۵ آذر با محوریت «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در سالن شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله تیم‌هایی در سطوح مختلف سنی نوجوان و جوان که صاحب ایده و خلاقیت هستند در حوزه تولیدات دیجیتال، بازی نرم افزار، انیمیشن پایش می‌شوند و پس از عبور از مرحله شهرستانی، در ۶ ماهه دوم سال در مرحله استانی شرکت می‌کنند.

وی افزود: جهت ایجاد انگیزه جایزه یک میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است و افرادی که به صورت گروهی یا انفرادی در این رویداد تولیدات خود را به نمایش بگذارند، مورد ارزیابی داوری قرار خواهند گرفت و در صورت برگزیده شدن از جوایز بهره‌مند خواهند شد.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: این رویداد پنجمین سال متوالی است که با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگانی که در فضای مجازی فعالیت دارند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، اصحاب رسانه جبهه انقلاب محسوب می‌شوند، ادامه داد: امروزه نیز شاهد هستیم دشمن در بیش از ۴۰ سال گذشته به هر طریقی به جنگ با انقلاب اسلامی برخاسته است اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه‌ها خنثی شده و برای اینکه بتوانیم حالت تدافعی خود را در عرصه جنگ نرم فضای مجازی حفظ کنیم، باید ابزار جنگ نرم را بشناسیم و آن را به‌روز کنیم.

برزگر ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در جنگ نرم دارا بودن محتوای قوی است که در همین راستا نیاز است چنین رویدادهایی جهت تولید محتوا و توانمدسازی افراد دارای خلاقیت برگزار شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که با برگزاری این رویداد و تولید محتوای خوب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات، ارائه فکر و ایده‌های جدید به مسئولین در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی کارگشا باشیم.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: ثبت نام در این رویداد تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد و ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه به مدت ۴۸ ساعت در یک رقابت شبانه‌روزی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha