• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402091510751
  • خبرنگار : 50553

چهره سال فضای مجازی قزوین معرفی می‌شود

چهره سال فضای مجازی قزوین معرفی می‌شود

ایسنا/قزوین مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: گروه‌های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای بسیج از جزئیات موضوعات اطلاعی ندارند و پس از افتتاحیه چگونگی و جزئیات موضوعات در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت و در برنامه اختتامیه چهره سال فضای مجازی جبهه انقلاب در قزوین معرفی و تجلیل خواهد شد.

محمدرضا خوش‌عقیده در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۱۵ آذر با محوریت «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در سالن شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اهدافی از جمله شناسایی، حمایت، توانمندسازی و شبکه‌سازی ایده‌های برتر بسیج در حوزه تولیدات تخصصی و مورد نیاز جبهه انقلاب اسلامی و کمک به ایجاد نهضت تولید محتوای مورد نیاز کشور در حوزه‌های مختلف اشتغال زایی و رونق کسب و کارهای مجازی را دنبال می‌کند.

وی افزود: در این دوره به موضوعاتی چون امیدآفرینی، فعال کردن ظرفیت‌های بومی استان، قرآن، عترت، ایران قوی، سبک زندگی ایرانی، خدمات شهری، ورزش، اقوام ایرانی در قالب پویا نمایی، بازی و تولید نرم افزار پرداخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین درباره جزئیات تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای بسیج، ادامه داد: در این رویداد ۲۰ تا ۲۵ گروه ۲ تا ۴ نفره در ۴۸ ساعت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه محدودیت جنسیتی و سنی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: گروه‌های شرکت کننده از جزئیات موضوعات اطلاعی ندارند و پس از افتتاحیه چگونگی و جزئیات موضوعات در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت و در برنامه اختتامیه چهره سال فضای مجازی جبهه انقلاب در قزوین معرفی و تجلیل خواهد شد.

خوش‌عقیده گفت: استان قزوین تا کنون در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، خوش درخشیده است؛ خوشبتانه در سال ۹۹ در حوزه نرم‌افزار رتبه دوم کشوری و سال ۱۴۰۰ در زمینه تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم همچنین گروه‌های منتخب کشوری به شرکت‌های دانش بنیان معرفی می‌شوند و از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha