• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091812651
  • خبرنگار : 50604

/گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۷

رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی اولویت سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی اولویت سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

ایسنا/گلستان معاون امور پارلمانی رئیس جمهور با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه‌های دانشجویی در گلستان گفت: رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌ها به ویژه احداث خوابگاه متأهلی در اولویت دوم سفر رئیس جمهور به گلستان قرار می‌گیرد.

محمد حسینی ظهر شنبه ۱۸ آذر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با اشاره به اینکه مسئولان حضور در دانشگاه‌ها را نباید به روز دانشجو اکتفا کنند، اظهار کرد: اگر دانشگاه نیروهای متخصص را تربیت کند، پیشرفت کشور تضمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشور ما به شدت از کمبود پزشک رنج می‌برد و حتی برای درمان بیماری‌های ساده نظیر سرماخوردگی مجبور به مراجعه به  پزشکان هندی و بنگلادشی بودیم، گفت: امروزه کشور ما به لحاظ پزشکی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و به گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شده‌ایم به طوری‌که بسیاری از کشورهای منطقه ایران را برای درمان بیماری‌های خود انتخاب می‌کنند.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور اعتراض جمعی از دانشجویان کشور به حضور نیکسون در ایران را ناشی از درک درست دانشجویان کشور دانست و اضافه کرد: در دوران سیاه پیش از پیروزی انقلاب، مستشاران آمریکایی در تمام امور ایران اعم از اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دخالت کرده و اجازه هیچ گونه پیشرفتی را به ما نمی دانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد داروی مورد نیاز در داخل کشور تأمین شده و برای خودکفایی کامل باید تلاش کنیم، افزود: امروزه  بسیاری از دانشجویان خارجی، کشور ایران را برای تحصیل در رشته پزشکی انتخاب می‌کنند و علم پزشکی ایران در دنیا سرآمد است.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویان گلستان در اولویت سفر رئیس جمهور به استان قرار خواهد گرفت: از مزیت‌های سفرهای استانی رئیس جمهور و مسئولان کشور به استان‌ها این است که از نزدیک با واقعیت ها آشنا شده و گام مؤثری برای توزیع عادلانه امکانات در کشور بردارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه و سکوت مجامع بین‌المللی گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر، کشتار زنان و کودکان بی‌دفاعی غزه و بمباران بیمارستان‌ها را می‌بینند و دم بر نمی آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha