• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402092014471
  • خبرنگار : 50635

مشاور وزیر و هماهنک کننده امور ایثارگران وزارت صمت:

یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار خواهد شد

یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار خواهد شد

ایسنا/هرمزگان مشاور وزیر صمت ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، گفت: این یادواره در هفته ابتدایی دی‌ماه برگزار خواهد شد و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می‌شود.

حسن ممتحن، امروز (بیستم آذرماه)، در نشستی که با حضور جمع‌کثیری از شاغلین ایثارگر در سازمان صمت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیش‌قراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است، ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت است.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط با ایثارگران را احصاء کرده‌ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره‌مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای وزارت صمت در سطح کشور آماده شده که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود و با همه مدیران زیر مجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران، بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است.

مشاور وزیر صمت، خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امور محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه های اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان و خدمت رسانی شیرین می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان در ادامه این نشست در حوزه توانمندسازی ایثارگران گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و نمی توانیم جانفشانی های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

قاسمی اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به ابلاغیه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، ایثارگران عنوان کرد: از زمان ارسال ابلاغیه سازمان صمت استان هرمزگان ۲۳ نفر از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان را تبدیل وضعیت نموده و اطلاعات انها را در سامانه کارمند ایران به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha