• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402092115727
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل پست گیلان تاکید کرد

لزوم راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی

لزوم راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی

ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان بر راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور تاکید کرد.

محمدحسین هوشنگی امروز، ۲۱ آذرماه در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تخصیص منابع در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیاز به داشتن اطلاعات کافی از جامعه هدف دارد، اظهار کرد: با تکمیل پروژه ملی جی.نف در استان گیلان که زیربنایی ترین پایگاه اطلاعات مکانی می باشد، امکان ارائه خدمات، برنامه ریزی و توزیع عادلانه منابع بر اساس پراکندگی اماکن و جمعیت امکانپذیر خواهد بود.

وی نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات ملک شامل کد QR، پلاک نشانی و آدرس استاندارد می باشد را گامی مهم در جهت تکمیل پروژه ملی جی.نف دانست و تصریح کرد: پست گیلان آمادگی دارد تا نسبت به بهنگام سازی و پیاده سازی پروژه ملی جی.نف در روستاها و توابع منطقه آزاد انزلی اقدام نماید.

مدیرکل پست گیلان راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور، برگزاری نمایشگاه های ادواری تمبر با موضوعات مختلف و استفاده از ظرفیت فرهنگی تمبر در راستای برندسازی این منطقه را از مهمترین موضوعات مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل همکاری با منطقه آزاد انزلی دانست.

علی مطهری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات مدیرکل پست گیلان با هدف توسعه سطح تعاملات و گسترش همکاری های مشترک، افزود: نگاه مدیران سازمان منطقه آزاد به رفع دغدغه های جوامع روستایی ساکن در این منطقه نگاه توسعه ای و اقتصادی است و این سازمان از هرگونه طرح و پیشنهادی که منجر به توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه شود استقبال می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha