• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402092216375
  • خبرنگار : 50210

استاندار مرکزی عنوان کرد

کمک مردم به دولت برای حل مسائل، با مشارکت در طرح شهریاران

کمک مردم به دولت برای حل مسائل، با مشارکت در طرح شهریاران

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مردم با مشارکت در طرح شهریاران، می توانند ایده ها و راهکارهای خود برای حل مسائل را به دولت منتقل کنند.

دکتر فرزاد مخلص الائمه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ در خصوص طرح شهریاران در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردمی سازی دولت، تنها یک شعار نیست، بلکه یک هدف قوی و روشن است که در ذیل برنامه ها و فعالیت های دولت پیگیری می شود.

وی با تاکید براینکه طبق تجربه، هر زمان که مردم در کنار دولت و دستگاه های اجرایی بوده اند، موفقیت های بسیار بزرگی حاصل شده و گام های کوچک دولت جز با همراهی و گام های بلند مردم به نتیجه مطلوب نمی رسد، گفت: در استان مرکزی مسائل متعددی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی وجود دارد که نیاز است که مردم، نخبگان، فرهیختگان و سرآمدان، حلقه های میانی، گروه های جهادی و ... به میدان آیند تا با هم افزایی و همکاری بتوانیم مسائل مهم را از میان برداریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به مجموعه موانعی که باعث می شود وضعیت موجود رضایت بخش نباشد و مانع تحقق وضعیت مناسب و مطلوب می شود، نظام موانع و به هر مانع، مسئله گفته می شود، برای حل این مسائل تقاضا داریم که مردم به میدان آیند تا مسائل به دقت شناسایی و راه مهار و حل این مسائل را با اولویت بندی دقیق پیگیری شود.

وی با اشاره به طراحی طرح شهریاران توسط دولت سیزدهم، گفت: پیرو این طرح، دعوت می شود که مردم، اهل فکر و اندیشه و به ویژه جوانان با ورود به پایگاه اینترنتی شهریاران، ایده های خود در خصوص مسائل خرد و کلان را ثبت کنند و چنانچه از بهمن ماه ۱۳۹۷، اقدامی برای حل مسئله مدنظر خود انجام داده اند و موثر واقع شده است می توانند آنرا در این پایگاه درج کنند تا بتوانیم مجموعه ای از اقدامات مهم و برجسته و ایده های شاخص که به حل مسائل کشور منتهی می شوند را گردآوری کنیم.

مخلص الائمه تصریح کرد: این طرح سعی دارد که مردم را در چهار حوزه تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت، بیش از گذشته به میدان آورد و دولت با مانع زدایی، تسهیلگری و پشتیبانی بتواند ایده ها را گسترش دهد و به مرحله اجرا برساند

استاندار مرکزی اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت ایده و اقدامات، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha