• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402092216670
  • خبرنگار : 50649

تحول در ناوگان حمل و نقل شیراز در آینده نزدیک

تحول در ناوگان حمل و نقل شیراز در آینده نزدیک

ایسنا/فارس معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری شیراز گفت: در حوزه اتوبوس‌های برقی و دیزلی با پیگیری‌ها و توافقات انجام‌شده در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در ناوگان انبوه در شیراز خواهیم بود.

سیدسجاد انوشه امروز، ۲۲ آذرماه در بازدید از حوزه حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز  اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از فعالیت‌های کلان این مجموعه در حوزه حمل ‌و نقل و ترافیک شهر شیراز می‌توان اقدامات شایسته این مجموعه را الگویی برای سایر شهرهای کشور دانست و با اطلاع‌رسانی مناسب از ظرفیت‌های این مجموعه بهره‌مند شد و همه ارکان حمل‌ونقل کشور را با عزمی جدی‌تر در کنار یکدیگر قرار داد.

وی گفت: با توجه به این که حوزه حمل ‌و نقل با همه مردم مستقیماً در ارتباط است، هر اقدام کوچک و بزرگی که در آن رقم می‌خورد مشخصاً برکات آن به‌صورت ملموس در زندگی مردم تأثیرگذار خواهد بود.

انوشه با اشاره به اقدامات مهم در حمل ‌و نقل عمومی شهر شیراز اضافه کرد: در بخش تاکسی‌رانی شاهد نوسازی حجم بی‌سابقه‌ای از خودروهای تاکسی فرسوده در مقایسه با کل کشور هستیم که جای تقدیر دارد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: در حوزه اتوبوس‌های برقی و دیزلی نیز با پیگیری‌ها و توافقات انجام‌شده در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در ناوگان انبوه در این کلان‌شهر خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات شهرداری شیراز در بخش قطار شهری و سرعت رضایت‌بخش پروژه‌های این مجموعه بیان کرد: اقدامات اثربخش مدیریت شهری شیراز در بخش حمل‌ و نقل عمومی به‌ویژه قطار شهری، قطعاً رضایت و آسایش مردم را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۴:۲۹

تحول شما یا ممنوعیت عبور و مرور یا زوج وفرد کرون است نوسازی وعمرانی در کار نیست