• جمعه / ۲۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402092417496
  • خبرنگار : 50126

امام جمعه موقت ایلام:

دسیسه‌های دشمنان  با وحدت حوزه و دانشگاه خنثی کرد

دسیسه‌های دشمنان  با وحدت حوزه و دانشگاه خنثی کرد

ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام گفت: وحدت حوزه و دانشگاه هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد و اعتلای توأمان علمی و دینی کشور را در پی داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «وعد مرادبیگی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی مکرمه بانی جهاد تبیین و دفاع از جایگاه ولایت‌فقیه است و در دورانی که جاهلان جنگ شناختی و هجمه‌های سنگینی را علیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) به‌عنوان جانشین پیامبر (ص) راه انداختند حضرت زهرا (س) با سخنرانی‌های مستدل خود از ولایت‌فقیه دفاع کرد.

 وی تصریح کرد: اکنون هم دشمن یک جنگ شناختی وسیع را علیه جوانان و نوجوانان مردم ایران آغاز کرده تا نسل جدید را نسبت به انقلاب، اسلام، دفاع مقدس و شهدا دچار تشکیک کند و باید در راستای خنثی‌سازی این جنگ شناختی، جهاد تبیین در فضای مجازی شروع شود.

 وی به تشییع پیکر شهدای گمنام در استان اشاره و تأکید کرد: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدا در روز یکشنبه و با حضور پرشور همه مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام انجام می‌شود.

 امام‌جمعه موقت ایلام با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح ادامه داد: این شهید بزرگوار در مقطعی حساس بانی اتحاد حوزه و دانشگاه شد و وحدت حوزه و دانشگاه هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد و اعتلای توأمان علمی و دینی کشور را در پی داشت.

 مرادبیگی با اشاره به روز پژوهش گفت: پژوهش و تحقیق باعث بالندگی و اقتدار علمی و دانش کشور می‌شود و ایران اسلامی در زمره ۱۶ کشور برتر دنیا در حوزه تولیدات علمی قرار دارد.

 وی با بیان اینکه گروه‌های مبارز عراق، یمن، لبنان و فلسطین از جهت‌های مختلف به مصاف رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا رفته‌اند و یمنی‌ها در کرانه‌های دریا، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده‌اند، تصریح کرد: قدرت و ایستادگی ایران به برکت خون شهدا و دفاع مقدس به کشورهای منطقه منتقل شد و جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و زیاده‌خواهی‌های آمریکا تشکیل شد.

 امام جمعه موقت ایلام با تأکید بر اینکه هرچند رسانه‌های امپریالیسم جهانی جای حق و ناحق را تغییر داده‌اند اما مردم دنیا دیگر آگاه شده‌اند، تأکید کرد: جبهه مقاومت، اسلام‌خواهی و وحدت مسلمانان را به دنیا نشان داد و مقاومت مردم مظلوم غزه به اسلام و انسانیت عزت و اقتدار بخشید و موجب شکست اسرائیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha