• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092517819
  • منبع : نمایندگی اردبیل

میز مطالبه‌گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می‌شود

میز مطالبه‌گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۳ بانوی عضو شورا در استان اردبیل فعال هستند از ایجاد میز مطالبه‌گری در شورای اسلامی استان خبر داد.

ابراهیم صفری امروز، ۲۵ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای اساسی شورای اسلامی استان اردبیل پیگیری مطالبات و مشکلات روستاها و شهرها است و در این راستا میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: بازدیدهای مختلفی از روستاها و شهرهای استان به همراه اعضای شورای اسلامی استان و نمایندگان شورا انجام می‌شود تا از نزدیک پیگیر مطالبات مردم شهر و روستاهای استان باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان تصریح کرد: در روستاها مطالبات مختلف از جمله اجرای طرح هادی و آب شرب، آسفالت راه‌های روستایی و تغییر کاربری و عمران و آبادانی روستاها وجود دارد که  این مطالبات با جدیت پیگیری و تحقق می‌یاید.

صفری از برگزاری جلسه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان‌ها و فرمانداران شهرستان‌ها و فرمانده سپاه استان و شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم شهر و روستاهای استان در حوزه‌های  مختلف خبر داد.

وی افزود: در کنار پیگیری برنامه‌های عمرانی و فرهنگی هم از رویکرد شورای اسلامی استان است که در این راستا از ظرفیت شوراها و دهیاران و مردم استفاده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از فعالیت ۲ هزار و ۹۹۰ شورا در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳ شورا خانم هستند.

صفری گفت: تکمیل زیرساخت ها در روستاها و تحقق مطالبات اهالی روستاها می‌تواند نقش اساسی در کاهش مهاجرت و ایجاد امید و شور و نشاط در روستاها داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی استان از برنامه ریزی برای برگزاری همایش شورای‌های استان با هدف دستیابی به اهداف عالی شورای اسلامی استان و پیگیری مطالبات مردم خبر داد و گفت: مطالبه‌گری و تحقق مطالبه مردم باجدیت مبنای کار خواهد گرفت.

صفری گفت: دوره‌های آموزشی برای شوراهای اسلامی روستاها و شهرها در استان برگزار می‌شود و انتخاب شوراهای برتر هم انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha