• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402092517943
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با هدف گفتمان سازی جهاد تبیین؛

دوره رویداد کنشگری «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

دوره رویداد کنشگری «روایت حقایق» در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل دوره دو روزه رویداد کنشگری «روایت حقایق» با هدف گفتمان سازی روایت حقایق بین دانشجویان گام دوم انقلاب اسلامی، لبیک به امر ولی جامعه در جهت تبیین حقایق و با محوریت ارائه الگوهای خدمت جهادی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دوره دو روزه رویداد کنشگری «روایت حقایق» امروز ۲۵ آذر با هدف گفتمان سازی روایت حقایق بین دانشجویان گام دوم انقلاب اسلامی، لبیک به امر ولی جامعه در جهت تبیین حقایق و با محوریت ارائه الگوهای خدمت جهادی، صفر تا صد برنامه نویسی تشکیلاتی فرهنگی در سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

مراسم افتتاحیه و اولین روز از این دوره با سخنرانی حجت الاسلام واحدی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر رهبر معاون فرهنگی دانشجویی و با حضور حجت‌الاسلام شاه حسینی معاون آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و استاد برگزاری رویداد، معاون تحقیقات و فناوری و روسای دانشکده ها، در سالن ورزشی امام علی علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با شرکت جمعی از کارکنان و دانشجویان فعال فرهنگی- سیاسی برگزار شد.

حجت الاسلام واحدی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: باید بتوانیم برای سربلندی انقلاب و اسلام، دانشجویان توانمند و انقلابی پرورش دهیم چرا که تداوم این نظام الهی نیازمند دانشجویان پرتلاش و جهادگر است.

وی گفت: ابتدای جاده گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و دانشجویان نقش بسزایی در تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارند که این برنامه به منظور توانمندسازی دانشجویان برنامه ریزی شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در اردیبهشت ماه سال آینده رویداد دیگری در ابعاد بزرگ تر و با حضور تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه برگزار می شود.

در ادامه رهبر، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در سخنان خود بیان کرد: رویداد روایت حقایق اولین برنامه راهبردی با حضور همه گروه ها و فعالان فرهنگی است که به صورت ظرفیت محدود و انتخاب افراد توانمند در حال برگزاری است.

وی گفت: اینکه ما بتوانیم در مباحث فرهنگی و اجتماعی از مشکل به راه حل مطلوب برسیم خیلی مهم و حائز اهمیت است و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این برنامه با حضور اساتید مجرب کشوری، این مهم را تمرین می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: اولویت اصلی دانشگاه مباحث فرهنگی و تربیتی است و اگر ما نتوانیم یک فرد متخصص و متعهد پرورش دهیم، در واقع رسالت اصلی خود را انجام ندادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha