• شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092518097
  • خبرنگار : 50570

یک هنرمند نقاش:

برگزاری نمایشگاه‌های هنری حس زنده بودن را به مخاطب القاء خواهد کرد

برگزاری نمایشگاه‌های هنری حس زنده بودن را به مخاطب القاء خواهد کرد

ایسنا/خراسان رضوی یک هنرمند نقاش گفت: برگزاری نمایشگاه باعث دیده شدن هنرمند و آثار او می‌شود و به نوعی حس زنده بودن را ایجاد می‌کند.

فاطمه باقری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نمایشگاه «پلاک ۱۷۴» اظهار کرد: این نمایشگاه در گالری هنگام برگزار شد. اسم نمایشگاه برگرفته از پلاک منزلی است که در آن ساکن هستم، این خانه یک خانه نسبتا قدیمی بوده که فضای آن برای هر ایرانی آشناست.

وی افزود: در این خانه فضاهای معماری و یا حتی وسایلی که در این خانه وجود دارد، برای بسیاری آشناست، وسایلی مربوط به خانه مادربزرگ‌ها که با اشتراک گذاشتن این تجربه‌ها حس خوب و مثبتی میان آدم‌ها رد و بدل می‌شود. یکی دیگر از عناصری که در آثار به آن‌ها اشاره شده و به چشم می‌خورد، گربه‌ها هستند که جزئی از زندگی ما شده‌اند و با آن‌ها زندگی می‌کنیم.

این هنرمند نقاش بیان کرد: نمایشگاه توانسته فضای طنزآمیز و نوستالژی را ایجاد کند؛ ترکیب یک فضای آشنا با حضور یک موجود قدیمی که فضا را جذاب‌ کرده است و من نیز دوست داشتم افراد دیگر نیز از وجود چنین خانه‌ای مطلع باشند و به نوعی با این عنوان وارد این خانه شوند. یکی از آثار پلاک خانه است که علاقمندان به محض ورود به نمایشگاه ابتدا با آن روبه‌رو می‌شوند.

برگزاری نمایشگاه‌های هنری حس زنده بودن را به مخاطب القاء خواهد کرد

باقری در خصوص آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه ۱۷ اثر عرضه شده که ۶ اثر در ابعاد بزرگتر، ۲ اثر طراحی و ۳ اثر رنگ در ابعاد کوچکتر به نمایش درآمده‌اند، حتی کلید و پریزهای خانه در ابعاد واقعی نیز در نمایشگاه حضور دارند. در این یک سالی که به این حوزه ورود پیدا کرده‌ام ۶ ماه بدون وقفه به فعالیت خود ادامه داده‌ام.

وی در خصوص استقبال علاقه‌مندان از نمایشگاه عنوان کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه با استقبال خوبی از مخاطبان روبه‌رو شدم و به شخصه انتظار این همه استقبال را نداشتم. البته با توجه به استقبال اساتید و دوستانم از این مجموعه تصمیم گرفتم مجموعه را در ابعاد بزرگتر کامل کرده و به نمایش بگذارم.

برگزاری نمایشگاه‌های هنری حس زنده بودن را به مخاطب القاء خواهد کرد

این هنرمند نقاش با بیان اینکه نمایشگاه به نوعی به حس زنده بودن هنرمند کمک می‌کند، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه باعث دیده شدن هنرمند و آثار او می‌شود و به نوعی حس زنده بودن را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha