• جمعه / ۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402100100205
  • خبرنگار : 50060

امام جمعه قزوین:

صهیونیست‌ها و حامیانشان بر شکست در غزه اذعان دارند

صهیونیست‌ها و حامیانشان بر شکست در غزه اذعان دارند

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله مردم غزه است، دستمان به آن‌ها نمی‌رسد اما دلمان با آن‌هاست و اشکمان برای آن‌ها جاری می‌شود. هر روز که می‌گذرد شکست صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود و خودشان و حامیانشان در سراسر دنیا و حتی سران صهیونیست‌ها غیر از نتانیاهو بر این شکست اذعان دارند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که یکم دی ماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با بیان اینکه تقوا باید عملی باشد، اظهار کرد: تقوا باید در نگاه ما تأثیرگذار باشد، نگاه ما به گناه آلوده نباشد، به مال مردم طمع نداشته باشیم، نگاه سوءاستفاده‌گر به بیت‌المال نداشته باشیم، از فساد بپرهیزیم، نه تنها بپرهیزیم بلکه آن‌هایی که فساد می‌کنند و به بیت‌المال خیانت می‌کنند را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، امام جمعه قزوین با اشاره به یکی از مناسبت‌های پیش‌رو که میلاد حضرت عیسی(ع) است، گفت: سالی ۲۰ هزار نفر که عمدتاً هم مسیحی هستند به اسلام می‌پیوندند و آمریکا باید هم عصبانی بشود و از این عصبانیت بمیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله مردم غزه است، دستمان به آن‌ها نمی‌رسد اما دلمان با آن‌هاست و اشکمان برای آن‌ها جاری می‌شود. هر روز که می‌گذرد شکست صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود و خودشان و حامیانشان در سراسر دنیا و حتی سران صهیونیست‌ها غیر از نتانیاهو بر این شکست اذعان دارند.

وی تصریح کرد: نتانیاهو می‌داند هر زمانی که بساط جنگ برچیده شود، او باید کنار برود. در این جنگ نه تنها صهیونیست‌ها بلکه آمریکایی‌ها، انگلیسی ها، فرانسوی‌ها و همه حامیان آن‌ها شکست خورده‌اند چرا که برداشتشان این بود که حیثیتشان به این جنگ وابسته است و همه پای کار آمدند اما خدا همه آن‌ها را با هم به زمین کوبید.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: اعتراضات در دنیا علیه صهیونیست‌ها هر روز گسترده‌تر می‌شود؛ این‌طور نیست که یک روزی بیایند یک همایشی و نمایشی راه بیندازند، هر روز مردم دنیا خشمگین‌تر می‌شود تا بساط صهیونیست‌ها برچیده شود.

وی گفت: نکته دیگر اینکه روحیه نظامیان صهیونیستی هر روز نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شود. عقب‌نشینی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و امیدواریم خدای متعال به زنان و کودکان و مردم بی‌پناه که کارشان به آوارگی و مجروح شدن کشیده شده است، رحم کند و به‌زودی شاهد پیروزی نهایی این عزیزان باشیم.

امام جمعه قزوین در پایان اظهار کرد:‌ دعای امام سجاد(ع) را برای همه رزمندگان مقاومت عرض می‌کنم، حضرت این طور فرموده‌اند که خدایا این رزمندگان مقاومت هر کجا اطلاعاتی لازم دارند به آن‌ها عنایت فرما، هر کجا چیزی نمی‌دانند این جهل‌شان را به معرفت و شناخت تبدیل فرما و بصیرت دیدن نیرنگ‌ها و مکرهای دشمن را به آنان عنایت کن.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha