• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402100200660
  • خبرنگار : 50649

شهردار:

روش‌های سخت‌گیرانه برای بهسازی بافت فرسوده شیراز اصلاح و بازنگری شوند

روش‌های سخت‌گیرانه برای بهسازی بافت فرسوده شیراز اصلاح و بازنگری شوند

ایسنا/فارس شهردار شیراز با تأکید بر اهمیت بهسازی وضعیت اطراف حرم شاهچراغ(ع) به عنوان یک مرکز گردشگری گفت: روش‌های قانونی سختگیرانه باید در راستای بهسازی بافت فرسوده اصلاح و بازنگری شود.

محمدحسن اسدی امروز، ۲ دی در جلسه مشترک با تولیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز ارائه کرد و افزود: خوشبختانه هیچ پروژه تعطیل و نیمه تعطیل در شهرداری این کلان‌شهر نداریم.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه هدف ما خدمت به مردم است، بیان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری ماهیت خود را با خدمت‌رسانی به مردم بدست می‌آورند.

اسدی همچنین تصریح کرد: با جهش آسفالت در تلاشیم که هیچ خیابان و کوچه خاکی در شیراز تا یک و نیم ساله آینده نداشته باشیم. 

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری شیراز اقدامات بسیار خوبی در موضوع امیدآفرینی به مناسبت دهه فجر در دستور کار دارد، افزود: حجم کار عمرانی در شهرداری شیراز بی سابقه است.

شهردار شیراز ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز نیز سند سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ در حال تدوین است.

اسدی همچنین از کسب موفقیت‌های مختلف توسط شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف از جمله تقدیر از شهرداری این کلان‌شهر به‌عنوان شهرداری برتر در سطح ملی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، خبر داد و گفت: در جهش عمرانی نیز در حوزه‌های مختلف ورود کردیم.

شهردار شیراز همچنین با تأکید بر اینکه  وضعیت اطراف حرم حضرت شاهچراغ(ع)‌ به عنوان یک مرکز گردشگری مذهبی باید بهتر و بهسازی شود، گفت: روش‌های قانونی سختگیرانه باید در راستای بهسازی بافت فرسوده اصلاح و بازنگری شود.

شوی همچنین با بیان اینکه راه‌های دسترسی به حرم مطهر باید هرچه سریعتر نهایی شود، گفت: تهیه سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ نیز در دست اقدام است.

اسدی اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، میز خدمت در نمازجمعه، مساجد و حوزه‌های مختلف شهرداری، ۱۳۷ و ملاقات‌های مردمی به صورت هفتگی پیش‌بینی شده تا مردم درخواست و مشکلاتشان را به گوش مسئولین برسانند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۲ ۱۷:۴۸

خوبه ولی کاش این شهردارها هی این ایستگاه اتوبوس ها کمتر عوض می‌کردند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۲ ۲۱:۳۰

لطفا مسئولین فکری بحال آسفالت کوچه های روستای گردخون کنید . با تشکر