• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402100301153
  • خبرنگار : 30058

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

مراسم رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به جزئیات مراسم رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره نامه» خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

محمدرضا مصلح نیا ۳ دی در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه" پرداخت و گفت: مجموعه ۴۰ جلدی«ره‌نامه»، شامل خلاصه‌نگاری‌هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در حوزه‌های مختلف بوده و برای اولین بار همزمان با سایر دانشگاه ها روز سه شنبه ۵ دی ماه در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و انتشارات انقلاب اسلامی تدوین شده است، افزود: در اصل مجموعه«ره‌ نامه» شامل ۴۰ دفتر است و مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد.

مصلح‌نیا به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مجموعه ۴۰ جلدی«ره‌نامه»، جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ عنوان از این چهل دفتر با عناوین: روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی(قدّس‌سّره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای گوناگون و جلسات متعدد با اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر مناسبت و در هر دیدار، با اشاره به مهمترین نکات و اهمیّت رویکرد انقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، با بیانات خود رهنمودهایی روشن و کاربردی را به گروه‌های مختلف ارائه کرده‌اند که در دیدار با دانشجویان، بسیجیان، ورزشکاران، هنرمندان، مسئولین، نیروهای مسلّح، مردم شهرستان‌های گوناگون، مداحان و غیره هر سخنرانی با موضوعی ویژه صورت گرفته اما همگی بر محور اتحاد، خودکفایی و مبارزه با استکبار پیش می‌روند.

مصلح‌نیا همچنین اظهار کرد: مجموعه کتاب«ره‌نامه» با جمع‌آوری و تدوین موضوعی این بیانات توانسته عموم موضوعات مهم امروز کشورمان را پوشش بدهد و از نگاه سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وغیره طرز تفکر رهبر انقلاب را نسبت به مسئولیت‌ها و وظایف جامعه اسلامی بیان کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha