• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402100503326
  • خبرنگار : 50549

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد مطرح کرد

اهداء نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با ۱۰ دی ماه

اهداء نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با ۱۰ دی ماه

ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و افرادی که باعث شده‌اند، نام مشهد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد، اهدا شود.

سیدجلیل بامشکی امروز ۵ دی ماه، در میزگرد با موضوع روز ملی مشهد، در محل شهرداری مشهد اظهار کرد: دهم دی ماه به عنوان روز مشهد نام‌گذاری شده، که این روز مصادف با سالروز قیام مردم مشهد در دوران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در حال پیگیری برای مصوب شدن روز مشهد در تقویم کشوری هستیم، لذا با هدف آگاه‌سازی و مشارکت مردم در این روز هویت‌ساز و معرفی ظرفیت‌های مشهد از اول دی ماه تا روز مشهد به مدت ۱۰ روز برنامه‌ها و هدیه ویژه‌ای برای مجاوران و زائران مشهد در نظر گرفته شده است.

بامشکی اضافه کرد: همزمان به مناسبت «روز مشهد» سینماها، خانه‌های تاریخی، تئاترها، کتاب فروشی‌ها و برخی از مجموعه‌های آبی و سالن‌های ورزشی مشهد برای زائرین و مجاورین هدیه ویژه‌ای در قالب تخفیفات در نظر گرفته‌اند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این تخفیفات می‌توانند با مراجعه به سایت mizban.mashhad.ir  یا اپلیکلیشن همراه مشهد از تخفیف‌ها در بازه زمانی این ۱۰ روز و ظرفیت مجموعه‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، مطلع شوند.

وی افزود: لیست مجموعه‌هایی که در این ۱۰ روز تخفیفات خود را به مردم ارائه می‌دهند همچنان در حال تکمیل است و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه «روز مشهد» واقع در فرهنگسرای بهشت نسبت به قرار گرفتن در این لیست اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تلفن ۱۳۷ در خدمت مجاوران و زائران است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: به مناسبت روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و افرادی که باعث شده‌اند، نام مشهد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد، اهدا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha