• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100604096
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

مادران و همسران شهدا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

مادران و همسران شهدا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: مادران و همسران شهدا به عنوان الگو و اسوه بانوان ایران اسلامی مردم به ویژه قشر بانوان و دختران جامعه را برای مشارکت در انتخابات پیش‌رو ترغیب و تشویق کنند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار چهارشنبه ۶ دی در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان رزن، اظهارکرد: امنیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنهاست و همه ما به آنها مدیون هستیم.

وی با اشاره به زندگی سراسر نور بهترین زنان عالم که در قرآن آمده است، بیان کرد: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت ام‌البنین(س) و حضرت زینب(س) با پاکدامنی، حجاب، صبر، ایثار، همراهی و اطاعت محض با امام و پیشوای خود موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشتن دین اسلام شدند و امروز هم مادران ارزشمند و صبور و همسران فداکار و مقاوم شهدا با پیروی و آموختن درس از این بزرگان همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت، پرچمداران راه حقیقی شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس آنها هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند.

غفاری‌آثار با بیان اینکه تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و دعای مادران و همسران شهدا تضمین‌کننده انقلاب است، خاطرنشان کرد: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد، عزت و افتخاری بزرگ برای کشور جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید ایثار و صبوری مادران و همسران شهدا را در جامعه ترویج دهیم تا نسل‌های آینده بیشتر با این قشر آشنا شوند، افزود: مادران و همسران شهدا با تحمل سختی‌ها و مشکلات، صبر و استقامتی مثال‌زدنی از خود نشان دادند و این ایثار و فداکاری آنها، الگویی ارزنده برای همه ما به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری مطرح کرد: مشارکت حداکثری در این انتخابات باعث شادی روح شهدای عزیز خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha