• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402100905828
  • خبرنگار : 50649

آسفالت‌ بیش از ۸۰۰۰۰ متر مربع معابر طی هفته بیست و یکمین در شیراز

آسفالت‌ بیش از ۸۰۰۰۰ متر مربع معابر طی هفته بیست و یکمین در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته بیست و یکمین، ۸۰ هزار و ۵۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۰۷ تن آسفالت شده است.

رضا جاویدی امروز، ۹ دی‌ماه در خصوص آسفالت معابر سطح شهر شیراز اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع ‌شده است، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست و یکمین از جهش عمرانی بیان کرد: در هفته گذشته، ۸۰ هزار و ۵۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۰۷ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۴، ۵، ۶ و ۹ صورت گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در بولوار شهید دوران در منطقه ۷ و خیابان فاضل از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در حدفاصل خیابان ولایت تا زیمنس در سطح منطقه ۱۰، بزرگراه سردار شهید سلیمانی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که جاویدی به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۲۱ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۹۹۵ هزار و ۶۶۳ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۲۴ هزار و ۶۳۲ تن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۶:۴۵

اسفالت شما بدرد خودتون میخوره همش موج داره اصلا صاف نیست اسفالت قدیمش صافتره همینجوری تند تند میزنن ومیرن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۶:۴۸

سلام خیابان عابدی سمت فرگاز درحد نابودی جلوبندی تمام ماشینها نابود کرده یک وجب اسفالت صاف نداره همش چاله چومبه یه فکری بحال خیابان شهید عابدی کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۷:۲۶

سلام لطفا،خیابان بلوار نارنج واقع در شهرک فرزانگان را آسفالت کنید که این همه پول جلوبندی ندیم.ممنون