• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101107642
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پایه‌سازی محکم و ایجاد پیست سرپوشیده در راه دوچرخه‌سواری

پایه‌سازی محکم و ایجاد پیست سرپوشیده در راه دوچرخه‌سواری

ایسنا/اصفهان مشاور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: شرکت و باشگاه فولاد مبارکه پیگیر ساخت پیست سرپوشیده چوبی در ورزشگاه نقش جهان هستند و امیدواریم با ساخت این پیست در آسیا بی‌نظیر شده و در کمپ تمرینی و مسابقات آسیا رکورد ثبت کنیم.

محمد باقری در گفت‌وگو با ایسنا آموزش و ایجاد پایه‌ریزی محکم را از دغدغه‌های دوچرخه‌سواری اصفهان دانست و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما در آموزش مکانی برای ورزش و دوچرخه سواری آموزش بود که طرح برگزاری کارگاه‌های علمی و ورزشی با دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان و با اساتید هیئت علمی دانشگاه و مربیان رشته‌های ورزشی انجام شد. درحال حاضر نیز مربی تئوری درجه۳ برگزار می‌کنیم. حتی سه نفر از اساتیدی که عضو هیئت علمی هستند از استادان دوره تئوری مربیگری درجه۳ بوده‌اند و برای اولین‌بار در مکانی برگزار شده است که محیطی صدرصد آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما فقط آموزش بوده و درآمدزایی نیست، افزود: فعلاً با دانشگاه آزاد خوراسگان تفاهم‌نامه انجام داده‌ایم و با دانشگاه‌های دیگر اصفهان سعی می‌کنیم این کار انجام شود و اگر افرادی تمایل به همکاری داشته باشند، ما از آن استقبال می‌کنیم.

مشاور رئیس هیئت دوچرخه سواری با اشاره به اینکه هیئت آذربایجان شرقی زیرساخت‌های بسیارخوبی مانند پیست دوچرخه‌سواری و ثبت چهار تورنمنت بین‌المللی دارد، گفت: هیئت دوچرخه سواری بعداز چندین سال در رتبه‌بندی برترین‌ هیئت‌های استانی دوم شد. متاسفانه ما از پیست دوچرخه‌سواری بهره‌مند نیستیم و باید بتوانیم با کمک‌های مسئولین نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: درحال حاضر شرکت و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیر است که پیست سرپوشیده چوبی در ورزشگاه نقش جهان ساخته شود.امیدواریم با ساخت این پیست در آسیا بی‌نظیر شده و در کمپ تمرینی و مسابقات آسیا ثبت کنیم.

باقری با اعلام اینکه در تمام رده‌های سنی چه بانوان چه آقایان دوچرخه‌سوار اعزام کردیم،تصریح کرد: پسران فولاد مبارکه سپاهان در پیست بزرگسالان و نوجوانان قهرمان و در جاده نایب قهرمان شدند و در حوزه بانوان برای اولین بار یک شرکت خصوصی با حمایت از بانوان در لیگ شرکت کرد و آن تیم در پیست قهرمان و در جاده نایب قهرمان شدند.

او همچنین درباره اینکه تمام تلاش ما این است که ورزشکاران دیده شوند، اضافه کرد: دعوت شدگان به تیم ملی ۵ نفر، که ۲نفر از اصفهان است و استعدادهای برتر بانوان از ۸نفر دعوت شده،۲تیم ۴نفره اصفهانی هستند.زیرساخت و پایه‌سازی دوچرخه سواری خوب و محکم گذاشته می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه هیئت دوچرخه سواری اصفهان هر روز برای ورزشکاران خود فعالیت‌های بسیار خوبی دارد،افزود: به مناسبت روز اصفهان بعد از چندین سال یک همایش بزرگ با کمک آموزش‌ و پرورش،شهرداری اصفهان و اداره کل ورزش به نمایش گذاشتیم که نزدیک به یک هزارنفر دانش آموز شرکت کننده در این همایش بودند.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری سپاهان ادامه داد: فصل مسابقات در زمستان بیشتر فاز بدنسازی است و بیشتر مسابقاتی که در پیش رو است داخلی نیست. "نیکا یوسفی" و "بنیامین حبیبی" از افراد دعوت شده به اردو هستند.

وی خاطرنشان کرد: با همتی ورزشکاران، عوامل و همه افرادی که دلسوز این رشته ورزشی هستند امیدوارم بتوانیم با در نظر گرفتن پتانسیل اصفهان رشته دوچرخه‌سواری را به اوج برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha