• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402101208501
  • خبرنگار : 50225

شهردار اهواز:

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

رضا امینی در آیین انعقاد قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که در شهردار اهواز انجام شد، با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در آستانه دو رویداد مهم سیاسی و فرهنگی هستیم؛ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید خوزستان را پیش رو داریم و برگزاری این کنگره می‌تواند یک افتخار برای مدیران باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری، خدمت به مردم است و نباید جایگاهی جز خدمت به مردم قائل شویم. خدمت، الزاماتی نیاز دارد و شاید گاهی با فراز و فرود و صعوبت‌هایی همراه شود اما آنچه مهم است رسیدن به قله افتخارات است که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به قله نزدیک هستیم و خستگی ممنوع است.

شهردار اهواز گفت: شرایط به گونه‌ای است که در آستانه دو رویداد مهم هستیم و شهر به آرامش نیاز دارد و در این دو رویداد، سرمایه اجتماعی بسیار مهم است. آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

امینی با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی و قرار گرفتن نوسازی ناوگان در بخش تاکسیرانی و اتوبوسرانی در اولویت سازمان شهرداری‌های کشور بیان کرد: در این دوره، اهواز باید به حداقل ۶۰۰ دستگاه اتوبوس، میدل باس و ون برسد البته تاخیر در تحویل اتوبوس‌ها، در کل کشور وجود دارد و در حال پیگیری حل این موضوع هستیم.

شهردار اهواز گفت: در قرارداد امروز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری می‌شود که منابع آن از طریق اوراق مشارکت در سال جاری و بخشی در سال آینده تامین می‌شود. انتظار می‌رود ۵۰ درصد این اتوبوس‌ها تا پیش از سال جدید تحویل داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha