• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402101309099
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت،

برگزاری جشن تکلیف بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی

برگزاری جشن تکلیف بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

حجت دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سه شنبه شب ۱۲ دی در مراسم نمادین این جشن که با حضور پرشور و باشکوه دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی یاسوج در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، گفت: طی چند روز اخیر هشت هزار و ۱۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی استان به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف،تعمیق و تقویت اعتقادات و باورهای دینی دانش آموزان، آموزش صحیح دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با آموزه‌های دینی و تحویل افراد متدین و شریف به جامعه از جمله اهداف برگزاری جشن بهار بندگی است.

دبیقی اظهارکرد: تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، آشنا و مانوس شدن آنها با اسلام ناب محمدی(ص) از رویکردها و رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رسیدن به سن عبادت را آغاز فصلی نوین در زندگی دانش آموزان برشمرد و تصریح کرد: والدین در کنار مدرسه، فرائض دینی و احکام اسلام را برای فرزندانشان در خانواده به خوبی تبیین کنند.

دبیقی، ابراز امیدواری کرد به زودی جشن تکلیف پسران استان نیز برگزار شود.

برگزاری جشن تکلیف بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی

کورش دلشاد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز با بیان اینکه طی امروز و فردا جشن تکلیف ۳ هزار و ۳۵۱ دانش اموز دختر این شهرستان برگزار می شود، گفت: از مجموع این تعداد امروز جشن تکلیف ۲ هزار دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه زیباترین و باشکوه ترین لحظه برای دانش آموزان جشن تکلیف و عبادت است، افزود: توسعه ترویج فرهنگ نماز، آشنایی دانش آموزان با احکام اسلام و آموزه های دینی با برپایی جشن تکلیف یکی از اولویت های کاری در آموزش و پرورش است .

گفتنی است که قرائت سوگندنامه،اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی، اقامه نمازجماعت، سخنرانی از برنامه های جانبی این جشن بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۴ ۱۱:۱۰

آموزش و پرورش فقط چند مدرسه رو انتخاب کرده بود و براشون جشن تکلیف گرفته بود واقعا که جای تأسف داره