• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402101409748
  • خبرنگار : 50189

پیام نماینده مردم سیرجان در مجلس در محکومیت انفجار تروریستی کرمان؛

پیام روشن ملت ایران به اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان کوبنده است

پیام روشن ملت ایران به اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان کوبنده است

ایسنا/کرمان شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس طی پیامی ضمن تسلیت شهید و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان، حادثه تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی به زائران چهارمین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنان عزیز گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و هم چنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی که بار دیگر ذلت و خاری دشمنان نظام و انقلاب و توسل آنها به اقدامات بزدلانه را به تصویر کشید و عرض تسلیت به محضر ملت شهیدپرور و خانواده های داغدیده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، اعلام می دارد یقینأ حرکت مردم قهرمان در مسیر حمایت از ملت های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با این قبیل رفتارهای سخیف و بی شرمانه متوقف نخواهد شد و از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن مان، صدها و هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه های مقاومت قد علم خواهند نمود و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی های مستکبرین عالم را مستحکم‌تر می سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha