• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101510300
  • خبرنگار : 50212

استاندار مرکزی تاکید کرد

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت نقش آفرینی کنند.

فرزاد مخلص الائمه، عصر پنجشنبه ۱۴ دیماه ۱۴۰۲ در نشست شاعران و هنرمندان که با حضور جمعی از شعرای بزرگ ملی و محلی در سومین روز از دومین هفته فرهنگی خمین برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد یک فاجعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود و حادثه تروریستی با این تعداد شهید و مجروح سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: اتفاق بزرگی با محوریت صهیونیسم مسیحی در دنیا در حال شکل گیری است که پیش از صهیونیسم یهودی عنان مدیریت جهان را بر عهده گرفتند و سعی می‌کنند چند مسئله را بطور جدی رقم بزنند و خود را سالهاست برای یک جنگ جهانی با مختصات روشن از دیدگاه خودشان و براساس آموزه های باطلی که فراگرفته اند، آماده کرده اند و منتظر ظهور حضرت مسیح هستند.

وی بیان کرد: صهیونیسم مسیحی از جهتی پدیدآورنده اصلی جنگ های صهیونیسم جهانی است و به شدت به این مقوله پایبند هستند و حدود ۸۰ میلیون نفر از جمعیت مسیحی آمریکا برای جنگ آخرالزمان ثبت نام و مکتب صهیونیسم را سازماندهی کرده اند و ما نیز باید خود را برای این مرحله که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود آماده کنیم و یقینا جبهه حق پیروز نهایی این جنگ است .

استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه نبرد بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و ادامه خواهد داشت، گفت: با گذشت زمان نبرد بین حق و باطل آشکارتر و نمایان تر خواهد شد و برای کمتر کسی شبهه و شکی باقی می‌ماند که بخواهد جبهه خود را مشخص کند.

وی همچنین گفت: مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی است و باید از همه ابزارها و توان خود برای تقویت عزت انقلاب استفاده کنیم تا توان خود را برای دفاع از جریان مقاومت افزایش دهیم.

مخلص الائمه به نقش اهالی هنر در دفاع از اقتدار و عزت کشور اشاره کرد و گفت: هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت و موضوع جنگ صهیونیست ها علیه مردم بیگناه غزه به خوبی نقش آفرینی نکردند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم جمعی از هنرمندان شاعر مطرح استان و کشور به شعرخوانی پرداختند که عبدالجبار کاکایی، علیرضا قزوه و ناصر فیض از جمله آنان بودند و برخی اشعار با موضوع حادثه تروریستی اخیر در کرمان سروده شده بودند.

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

بر اساس این گزارش دومین هفته فرهنگی خمین با عنوان " بر آستان آفتاب" از ۱۲ دیماه آغاز شده و ۱۸ دیماه با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، ارائه خدمات رایگان پزشکی و خدمات رایگان دارویی در داروخانه سیار، حضور دانش آموزان در بیت امام راحل و بهره مندی از خدماتی همچون پخش فیلم، برگزاری کارگاه های خلاقیت و آفرینش های هنری، آسمان نمای سیار، روایتگری امام و انقلاب، مسابقه، قصه گویی، نقالی و تئاتر خیابانی، برگزاری کارگاه های فرهنگی، استقرار تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پخش رایگان فیلم، فعالیت گذر فرهنگ و هنر، پخش زنده برنامه ها از محل بیت امام راحل و فعالیت نمایشگاه آثار هنری عکس و اسناد نگارستان روح الله از جمله برنامه هایی است که همه روزه در طول هفته فرهنگی خمین در این شهر اجرا می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha