• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402101611613
  • خبرنگار : 50455

در جلسه استاندار قم با کارگزاران گزینش مطرح شد؛

نگاه نیروی انسانی باید خدمت به مردم باشد نه کسب غنیمت

نگاه نیروی انسانی باید خدمت به مردم باشد نه کسب غنیمت

ایسنا/قم آقامیری با اشاره به جایگاه قضاوت محور بودن مدیران گزینش، گفت: باید مراقبت باشید که نیروهایی را تایید کنید که به میزشان، به عنوان جایگاه خدمت نگاه کنند نه غنیمت؛ زیرا وقتی نگاه غنیمتی به پست خود داشته باشند قطعا، در آینده به دنبال جمع کردن غنایم خود خواهند بود.

سیدمحمد آقامیری امروز شنبه، ۱۶ دی‌ماه در دیدار با کارگزاران گزینش استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه گزینش در همه بخش‌ها اظهار کرد: در سال‌های گذشته نگاه‌هایی علیه گزینش به خصوص در برخی جایگاه‌ها از جمله دانشگاه‌ها شکل گرفت و عده‌ای آن را کاری اشتباه می‌خواندند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی گفت: بر اساس فرمایش تاریخی امام راحل که ناظر بر آیات قرآن کریم و فرامین اهل بیت(ع) است باید مراقب باشیم که کشور و نظام به دست نااهلان نیافتد. یکی از مراکز مهم کشور برای تحقق این فرمایش تاریخی، هسته‌های گزینش هستند.

استاندار قم کار گزینش را صیانت از نیروی انسانی و مجموعه تحت نظر عنوان کرد و گفت: متأسفانه در بسیاری از جایگاه‌ها، در ابتدا نیروی انسانی جذب می‌شود و سپس گزینش آن‌ها انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه که نظام اسلامی مقدس است و نیروهای آن نیز باید در همین وزن باشند، یادآورشد: باورداشتن عمیق به دین اسلام و اخلاق و انسانیت آثار خود را در فعالیت تک تک اعضا و سازمان بر جای خواهد گذاشت. دو ملعونی که سه روز پیش ملت ما را داغدار کردند، به ظاهر مسلمان بودند ولی چون باور اشتباهی داشتند، این جنایت را مرتکب شدند.

آقامیری با اشاره به جایگاه قضاوت محور بودن مدیران گزینش گفت: همیشه مراقب باشید که حکم شما کاملا عالمانه، مبتنی بر حفظ آبروی افراد، با رویکرد اصلاح فردی و سازمانی و رعایت حدود الهی باشد. باید مراقبت باشید که نیروهایی را تایید کنید که به میزشان، به عنوان جایگاه خدمت نگاه کنند نه غنیمت؛ زیرا وقتی نگاه غنیمتی به پست خود داشته باشند قطعا، در آینده به دنبال جمع کردن غنایم خود خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha