• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402101711780
  • خبرنگار : 50455

آقامیری در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی؛

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند

ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که از نام شهید سلیمانی بیش از ایشان هراس دارد، گفت: ملت ایران آماده‌اند تا به اذن رهبر فرزانه انقلاب رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل را نابود کنند.

چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید و دلاور جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه 16 دی‌ماه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) استانداری قم با حضور سردار پاسدار ابراهیم جباری در سالن کرامت برگزار شد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در این مراسم اظهار کرد: به یاد دارم روزی که خبر شهادت حاج قاسم به گوش مردم رسید همه آن‌ها از هر قشر و تفکری که بودند غم‌انگیز شده و اشک ریختند؛ حاج قاسم در فرمایشات خود گفته بود که تا ۳ ماه دیگر داعش نابود خواهد شد و درست بعد از گذشت ۳ ماه این اتفاق افتاد، این کار مردان خداست که با اراده و ایمان قوی در مسیر خدا قدم می‌گذراند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی ادامه داد: شجاعت، ایثار و اراده حاج قاسم و امثال ایشان باعث شده امروز ایران هم در دنیا تصمیم‌ گیرنده باشد و به تعبیر رهبر فرزانه نزدیک قله قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران منتظر اشاره و اذن رهبر فرزانه انقلاب هستند که رژیم جعلی صهیونیستی را مانند داعش با یک وعده ۳ ماهه نابود کنند، آن‌ها اجازه نخواهند داد که این رژیم جعلی در منطقه ابراز وجود کند.

آقامیری در پایان عنوان کرد: اتفاق ناگوار و تروریستی که در کرمان شاهد بودیم ثابت کرد دشمن از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارد، دشمن از کینه‌ای که بر دل داشت نتوانست ببیند عاشقان مکتب سلیمانی چه اجتماع باشکوهی رقم زده‌اند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha