• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101712309
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

رشد مشارکت انتخابات پیش‌رو در شیب مناسبی قرار گرفته است

رشد مشارکت انتخابات پیش‌رو در شیب مناسبی قرار گرفته است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که رشد مشارکت انتخابات پیش‌رو در شیب مناسبی قرار گرفته است.

فرهاد زیویار امروز هفدهم دی ماه در شورای اداری استان که در محل سالن‌ آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه چهار مولفه راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای برگزاری انتخابات رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت است، بیان کرد: مسئولان تلاش کنند این چهار مولفه در برگزاری انتخابات محقق شود.

وی خط مقدم سلامت در انتخابات را قوه قضاییه برشمرد و با بیان اینکه تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است و نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات بسیار اهمیت دارد، افزود: در راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه‌های دولتی به ویژه صداوسیما به صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهد و هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه‌ها باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

زیویار به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با تاکید براینکه ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: در حکومت مردم سالاری دینی مجلس در رأس همه امور قرار دارد که لازمه این امر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم است.

استاندار لرستان گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رشد مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است.

زیویار اضافه کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان می دهد هرگاه ملت ایران با تهدید مواجه می شوند مصمم‌تر و مستحکم تر در امور کشور مشارکت و حضور دارد.

وی با تاکید بر ای نکته که همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسئول هستیم، تاکید کرد: هیات بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره ایجاد شده که نشان دهنده اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم‌تر انتخابات خواهد بود.

در ادامه این جلسه، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: کارکنانی که در بحث انتخابات حضور دارند به عنوان مامور محسوب می‌شوند.

علی جهانی بیان کرد: انتظار می‌رود در بحث برگزاری انتخابات مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با مجموعه وزارت کشور داشته باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha