• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101913543
  • منبع : نمایندگی سمنان

دستگیری ۱۳ تبعه غیرمجاز طی ۲۴ ساعت در شاهرود/ اعتراف سارق به ۵۰ سرقت

دستگیری ۱۳ تبعه غیرمجاز طی ۲۴ ساعت در شاهرود/ اعتراف سارق به ۵۰ سرقت

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان حرفه ای سابقه دار اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۱۹ دی ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات سطح شهرستان شاهرود و بخش بسطام ، بررسی موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار موقوفه ئی با اشاره به گشت زنی‌های هدفمند و شبانه روزی ماموران اضافه کرد: سرانجام زحمات ماموران انتظامی به بار نشست و سارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان که ۲ نفر بومی و غیر بومی و از سابقه داران به نام و حرفه ای هستند در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله باغات و ساختمان های نیمه کاره در شهرستان شاهرود اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی استان در با اشاره به کشف لوازم سرقتی و تحویل آن به مال باختگان از شهروندان خواست در ساختمانهای نیمه کاره از نگهبان قابل اطمینان استفاده و از رها کردن اموال با ارزش در ساختمانهای در حال احداث خودداری کنند.

اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در شاهرود

همچنین سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح پیشگامان امنیت در سطح شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: پلیسهای تخصصی انتظامی شهرستان شاهرود در راستای اجرای طرح های انتظامی ویژه پیشگامان امنیت با اشرافیت اطلاعاتی و ردزنیهای هدفمند و تخصصی این طرح را اجرایی کردند.

وی با بیان اینکه با هدایت اطلاعاتی و همکاری و هم افزایی پلیسهای تخصصی پاتوقهای معتادان و خرده فروشان جمع آوری شد، افزود: بیش از ۱۰۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف، ۱۳ تبعه بیگانه بدون مجوز توسط ماموران کلانتری ۱۴ رویان دستگیر و یک قبضه سلاح وینچستر و ۱۳ عدد فشنگ شکاری توسط پلیس اطلاعات و امنیت کشف که از جمله دستاوردهای اجرای این طرح ۲۴ ساعته است .

 فرمانده انتظامی شهرستان به توقیف ۲ خودرو متخلف با خلافی میلیونی توسط پلیس راهور شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۷ نفر تبعه بیگانه، معتاد و ... دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha