• پنجشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402102115270
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان:

برای تامین دارو از همه پتانسیل‌ و امکانات استفاده شود

برای تامین دارو از همه پتانسیل‌ و امکانات استفاده شود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان دارو یکی از مسائل مهم کشور در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: از همه پتانسیل‌ و امکانات استفاده شود و با توجه به ظرفیت استان می‌توان در حوزه دارو نسبت به کشور بهتر عمل کرد.

محسن افشارچی امروز (پنج‌شنبه ۲۱ دی ماه) در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه بعد از استانداری سخت‌ترین مجموعه به لحاظ خدمت‌رسانی و نیاز مردم، مجموعه علوم پزشکی است‌، اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان گستردگی فراوانی خدمات اعم، آموزش و ارائه خدمات و ... دارد. این مسئولیت خطیر نیاز به توان و تحمل بالایی دارد و بایستی از پتانسیل همه افراد در این‌ مجموعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه درمان مهم‌ترین مسئله در حوزه علوم پزشکی و بهداشت است، تصریح کرد: بایستی رضایت مردم را در حوزه درمان به‌دست آورد و سرویس‌های خوبی ارایه شود. البته مدیران علوم پزشکی نیز باید توجه لازم به کارد درمان علی‌رغم محدودیت و مشکلات داشته باشند، لذا با محبت و زبان خوش، کارد درمان را جذب کنید و از خودتان راضی نگه دارید.

افشارچی با اشاره به اینکه دارو یکی از مسائل مهم کشور در حوزه بهداشت و درمان است، تاکید کرد: از همه پتانسیل‌ و امکانات استفاده شود و با توجه به ظرفیت استان می‌توان در حوزه دارو نسبت به کشور بهتر عمل کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به  اهمیت عدالت در حوزه درمان و آورده حاصل از مولدسازی‌ها، تشریح کرد: بخشی از سیستم درمان فرسوده است، اینکه دستگاهی خراب می‌شود باید به سرعت پیگیری شود و برای این مقوله همیشه بایستی بودجه وجود داشته باشد.

استاندارد زنجان با اشاره به اولویت‌های شهرستان‌ها در توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت خیریه‌ها، تصریح کرد: هرجایی که امکان دارد سرویس بهینه به‌خصوص در حوزه درمان به نحوه احسن ارائه شود.

این مسئول با اشاره به خدمات جهادی و عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: از نیروهای مستعد و جوان تربیت شده استفاده کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha