• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102417115
  • خبرنگار : 50037

آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیونی در روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر کبودراهنگ

آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیونی در روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر کبودراهنگ

ایسنا/همدان رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبوداهنگ از آغاز پرداخت تسهیلات مسکن ۳۵۰ میلیون تومانی در روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان خبر داد.

محمدکرم معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این تسهیلات با نرخ ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله با معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک‌های عامل شهرستان از امروز آغاز شده و متقاضیان برای تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک لازم می‌توانند.

وی افزود: معرفی‌نامه از دهیاری و در شهرهای کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو از شهرداری مربوطه، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی، تصویر برابر اصل شده سند یا قولنامه معتبر، نقشه و پروانه ساختمانی دارای اعتبار، کدپستی محل سکونت متقاضی از جمله مدارک لازم برای تشکیل پرونده به منظور استفاده از این تسهیلات برای متقاضیان است.

معصومی خاطرنشان کرد: برای استفاده از این تسهیلات متقاضیان نباید خود و یا همسرشان از تسهیلات مسکن و یا زمین دولتی استفاده کرده باشند و به عبارتی فرم «ج» آنها نباید قرمز باشد.

وی تصریح کرد: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن به آن دسته از متقاضیان که در حال استفاده از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی هستند نیز مشروط به تمام نشدن مهلت دوران مشارکت و عدم تقسیط وام فعلی تحت شرایطی به عنوان متمم تعلق می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبوداهنگ بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان کبودراهنگ شهرهای کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو با توجه به جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر واجد استفاده از این تسهیلات هستند.

وی با قدردانی از فرماندار، بخشداران و دهیاران این شهرستان اضافه کرد: تقاضا داریم در زمینه اطلاع‌رسانی و ترغیب متقاضیان به مقاوم‌سازی و بازسازی زمین و یا واحد فرسوده خود بنیادمسکن را مانند قبل یاری کنند تا شاهد ارتقاء شاخص نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن در این شهرستان باشیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبوداهنگ در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۴۳ درصد از مساکن روستایی کبودراهنگ مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha