• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402102417116
  • خبرنگار : 50184

ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه/ سرپرست جدید منصوب شد

ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه/ سرپرست جدید منصوب شد

ایسنا/کرمانشاه با اعلام وزارت ورزش مبنی بر وقوع برخی تخلفات در مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه، این انتخابات ابطال و رئیس این هیات از سمت خود برکنار شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با تائید این خبر اظهار کرد: زمستان سال گذشته با توجه به اتمام دوره چهار ساله ریاست هیات ژیمناستیک استان، مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات آماده  شد.

وی افزود: به منظور برگزاری این انتخابات، لیست اعضای مجمع از استان به فدراسیون ژیمناستیک ارسال شد و آنها نیز لیست را برای برگزاری مجمع تائید و زمان برگزاری مجمع را نیز اعلام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در نهایت یازدهم اسفند سال گذشته انتخابات هیات ژیمناستیک برگزار شد، اما در همان شروع مجمع، سرپرست وقت فدراسیون(عابد حق‌دادی) از دو نفر از اعضای مجمع خواست تا جلسه را ترک کنند.

حاتمی تاکید کرد: به این اقدام سرپرست وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتراض کرده و عنوان کردم که نباید این کار را انجام دهد، اما ایشان عنوان کرد که به عنوان رئیس مجمع می خواهد که این دو نفر در جلسه حضور نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در نهایت مجمع انتخابات ریاست این هیات با حضور دو کاندیدا یعنی آقایان غلامرضا همتی و حامد لعل بخش برگزار شد و  سرانجام پس از دو بار رای گیری - به علت نزدیکی آراء کاندیداها- غلامرضا همتی با کسب ۱۵ رای موافق توانست برای یک دوره چهارساله دیگر ریاست این هیات را بدست گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: پس از پایان مجمع، کاندیدای دیگر به وقوع برخی تخلفات از جمله اخراج دو نفر از اعضای مجمع از جلسه اعتراض داشت و شکایتی را به دیوان عدالت اداری و وزارت ورزش برد.

وی یادآورشد: با بررسی های انجام شده، وزارت ورزش اعلام کرد که در این انتخابات چند تخلف صورت گرفته و باید مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه دوباره تکرار شود.

حاتمی افزود: با ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه، رئیس این هیات از سمت خود برکنار و آقای پرویز مرادی به عنوان سرپرست جدید این هیات منصوب شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، قرار است مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه دوباره برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha