• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402102719132
  • خبرنگار : 50444

اعتبار ۵۵ میلیاردی برای ورزش کارگری در خراسان شمالی/ حمایت دولت سیزدهم از کارگران بی‌سابقه است

اعتبار ۵۵ میلیاردی برای ورزش کارگری در خراسان شمالی/ حمایت دولت سیزدهم از کارگران بی‌سابقه است

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: حمایت دولت سیزدهم از معیشت کارگران تاکنون بی‌سابقه بوده است.

محمد چکشیان شب گذشته ۲۶ دی در حاشیه برنامه‌های سفر به خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو سال گذشته از عمر دولت سیزدهم شاهد افزایش ۵۷ درصدی و ۲۷ درصدی حقوق کارگران برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها هستیم که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی تاکید کرد: انعقاد بیمه‌های تکمیلی، ارائه آموزش‌های مختلف از جمله در حوزه بورس و سهامداری، کاهش خسارت ناشی از کار و... تنها بخش کوچکی از اقدامات دولت در این حوزه بوده است.

وی تصریح کرد: خانه‌های بهداشت کارگری ۵۰۰ درصد افزایش داشته و در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز شاهد افزایش ۶۰۰ درصدی دوره‌ها هستیم.

معاون وزیر کار خاطرنشان کرد: دولت در حوزه خدمات اجتماعی مرتبط با موضوعات رفاهی و زیرساخت‌ها، اقداماتی انجام داده که قابل مقایسه با قبل نیست و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود غیر قابل مقایسه با گذشته است و همچنین ظرفیت‌های جدید بسیاری نیز فعال شده است.

وی گفت: در گذشته شاهد برگزاری مسابقات ملی کارگران نبودیم اما تاکنون پنج مسابقه ملی کارگری در رشته‌های وزنه‌برداری، دارت، فوتسال، والیبال و پتانگ برگزار شده است.

چکشیان افزود: هم اکنون نیز در حال تعریف لیگ ورزشی در حوزه کارگری هستیم تا با ورزش عمومی کشور رقابت کند.

وی به اقدامات موثر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تلاش‌های این مجموعه در استان سبب شده است تا در ۶ ماه نخست امسال رتبه سوم کشور را بین تمام استان‌ها کسب کند و این تلاش‌ها نیز سبب سفر بنده به این استان برای عرض خدا قوت شد.

وی ادامه داد: استان خراسان شمالی به لحاظ زیرساخت‌ها، نیازمند توجه بیشتر بود که در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی رخ داد.

معاون وزیر کار ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی ۴۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری مصوب شد و مازاد بر آن، وزارتخانه نیز ۱۵ میلیارد تومان کمک کرد تا شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری در استان باشیم.

وی گفت: جامعه کارگری، جامعه‌ای حداقل ۱۵ میلیون نفری است که ظرفیت‌های عظیمی در آن‌ها وجود دارد و باید از آن‌ها به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور، حمایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha