• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402102719158
  • خبرنگار : 50455

استاندار قم:

اهمیت سرنوشت یک دانش‌آموز بالاتر از پروژه‌های عمرانی است

اهمیت سرنوشت یک دانش‌آموز بالاتر از پروژه‌های عمرانی است

ایسنا/قم استاندار قم اظهار کرد: پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای ما از همه پروژه‌های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل مهمتر است؛ زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می‌زند.

سید محمد آقامیری شامگاه سه شنبه ۲۶ دی‌ماه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، گفت: مسائل مرتبط به تربیت و پرورش و آموزش، مهمترین اولویت کاری‌ ما است.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای ما از همه پروژه‌های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل مهمتر است؛ زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می‌زند.  

وی با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش وپرورش استان لازم الاجرا است، گفت: باید مراقب دانش آموزان و حوزه آسیب‌های اجتماعی باشیم؛ همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری جدی و جهادی با آموزش و پرورش برای حل مشکلات هستند. قطعا اگر در آینده دانشگاه و دانشجوی انقلابی و تمدن ساز می‌خواهیم باید پی ریزی آن را در مدارس دنبال کنیم.  

آقامیری اظهارکرد: نباید اجازه بدهیم که یک دانش آموز به هر دلیلی محیط مدرسه را ترک کند. باید تلاش کنیم که آنان را در محیط تربیتی خود حفظ کنیم و با استفاده از توان نیروهای نخبه و جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی و مشاوره‌ای در قم از رشد آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان و نوجوان جلوگیری کنیم.  

استاندار قم بیان کرد: یک طرح بزرگ تربیتی و پرورشی را در استان در دستور کار داریم که در آن فعالیت همه جانبه و برنامه ریزی شده آموزشی و پرورشی را از سن ۵ سال به بالا کلید بزنیم که در این راستا از همه ابزارهای لازم بهره می‌بریم ولی قطعا همه این امور، فوق برنامه است و برنامه اصلی باید در شورای آموزش و پرورش دنبال شود.  

وی از ۱۰ برابر شدن اعزام‌های راهیان نور به عنوان نماد توجه خاص دولت در استان قم برای رشد معنوی دانش آموزان، خبر داد و گفت: این رشد صرفا در حوزه دانش آموزی بود و در عرصه دانشجویی نیز شاهد رشد اعزام‌های چند برابری خواهیم بود ولی باید توجه داشته باشیم که همه ما در این عرصه باید تلاشگر و کوشا باشیم.  

استاندار قم از برگزاری جلسات مستمر و نظارت عالی بر اجرای مصوبات شورا و همچنین نظارت قرارگاهی در این حوزه، در آینده نزدیک خبرداد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha