• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402102719441
  • خبرنگار : 50022

تخریب ۱۸ ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ

تخریب ۱۸ ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ

ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: در این حوزه قضایی از تغییر کاربری ۱۲۰ هکتار از اراضی زراعی به ارزش هشت هزار میلیارد تومان جلوگیری شده است.

به گزارش ایسنا، حمید غلامی با تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی ساوجبلاغ بیان کرد: این اراضی در محدوده روستای «قره قباد» و روستاهای همجوار در بخش مرکزی شهرستان واقع شده بودند که با گزارش جهاد کشاورزی، نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با بیان اینکه این روستا یکی از مناطق هدف تغییر کاربری غیرمجاز در این حوزه قضایی بوده است متذکر شد: در این راستا برای مقابله با این اقدامات، از تغییر کاربری ۱۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی جلوگیری شد که ارزش کارشناسی محدوده آزادسازی شده معادل هشت هزار میلیارد تومان است.

غلامی با بیان جزئیات این عملیات که با حضور نماینده دادستان، رئیس و عوامل جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و با همکاری شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شد، گفت: دیوارکشی به تعداد ۹۵ مورد، بنا و ویلای غیر مجاز در حال ساخت به تعداد ۱۸ مورد، محوطه سازی ۳۲ مورد، دپوی مصالح ساختمانی بیش از ۴۱ مورد، استخر بیش از ۱۱ مورد و آلاچیق بیش از ۹ مورد اعمال قانون شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۴:۱۱

از اول ساخت اجازه نمیدادن این ویلا ها یک شبه درست نشده چرا با روحیات مردم بازی میکنن وسرمایه مردم رو هدر میدن این کار درستی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۸:۴۷

خراب کنید که اینا هم آب برق گاز هم غیر قانونی گرفتن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۸:۵۱

تمام آب شرب رو ور میدارن استفاده میکنن.برق و گاز غیر قانونی..ویلا جا داره.باغ جا داره..طرف ۱۰۰ سال ۵۰ سال تو همون نزدیک روستا باغ و زمین داره.هنوز با وجود کم شدن آب چاه چاه نزده..سخت جواز میدن.سهم آب داره ولی هرگز سواستفاده نکرده و خسارت نزده به مردم و منابع ملی.هستن کسانی قانون مدار..ولی باید سرکشی باشه همیشه...اجرا قانون در همجا واجب هست

avatar

بنده خداها برای این بناها چقدر رشوه داده بودند حالا هزینه ساخت به کنار