• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402102719636
  • خبرنگار : 50181

استاندار کرمانشاه:

مشارکت آگاهانه در انتخابات از پله‌های رشد و ترقی کشور است

مشارکت آگاهانه در انتخابات از پله‌های رشد و ترقی کشور است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از عموم‌ مردم دعوت کرد با شرکت آگاهانه در انتخابات، در بهبود شرایط کشور سهیم باشند.

محمد طیب صحرایی، امروز(۲۷ دی) در دیدار با معتمدین شهرستان سرپل‌ذهاب در بقعه احمدبن اسحاق، از تعامل مثبت و کم‌ سابقه‌ای که بین مردم و مسئولین وجود دارد یاد کرد و افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب، مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

وی شرایط کنونی کشور و استان کرمانشاه را قابل مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب ندانست و با اشاره به اینکه قبل از انقلاب شخص اول مملکت هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت، اظهار کرد: امروز زیر سایه چتر امنیتی که به برکت انقلاب حاصل شده به چنان اقتداری رسیده‌ایم که هرکس چشم ناپاکی به آب و خاک ما داشته باشد، بطور شایسته او را ادب می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه به عملیات اخیر سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست ها هم اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات پیام روشنی برای تروریست ها و دشمنان انقلاب داشت.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: برای افزایش اقتدار نظام و بهتر شدن شرایط به حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند انتخابات نیاز داریم.

صحرایی با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی شرایط برای نقش آفرینی مردم در عرصه های تعیین سرنوشت کشور فراهم است، خاطرنشان کرد: مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه از مسائل و مشکلات سرپل‌ذهاب یاد کرد که آب یکی از مهمترین این موارد بود و ادامه داد: اقدامات زیادی برای تامین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز در سرپل‌ذهاب صورت گرفته، اما هنوز با آنچه که مطلوب است فاصله داریم.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان لیستی از مشکلات در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارد که باید بر آن متمرکز شویم.

صحرایی یکی از ظرفیت‌های عظیم سرپل ذهاب را سامانه گرمسیری برشمرد و گفت: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شد.

وی سپس از اهمیت بقعه احمدبن اسحاق یاد کرد و افزود: باید از مزایای مادی و معنوی همجواری با بقعه ایشان بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه، امروز(چهارشنبه) همچنین در آیین آبرسانی به هشت روستای سرپل‌ذهاب گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیادی به مردم در حوزه های مختلف ارائه شده و باید قدردان آن باشیم.

وی یکی از خدمات انقلاب اسلامی را  ایجاد امنیت دانست که در شرایط حساس بیش از هر زمان دیگری درک می‌شود و عنوان کرد: هر خدمتی که به مردم ارائه می‌شود زیر چتر امنیت است.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه بازی‌های سیاسی را برای خدمت‌رسانی به مردم کنار گذاشته ایم، تاکید کرد: همه مدیران هم باید بازی سیاسی را کنار بگذارند و همگی سر سفره انقلاب برای خدمت به این مردم شریف، صبور و قدرشناس تلاش کنیم.

صحرایی گفت: چند ماه قبل در مورد فراهم شدن زیرساخت‌های گاز و آب این منطقه وعده‌هایی داده شد که به هر دو آنها عمل شده و همه اینها از برکت سفره انقلاب است. 

استاندار کرمانشاه، امروز(۲۷ دی) در پانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد "سرپل ذهاب" شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha