• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102719947
  • منبع : نمایندگی مازندران

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به فعالیت ۶۰ تشکل مردمی جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای انتخابات ۱۱ اسفند به دنبال سیاه نمایی و تحریم انتخابات هستد و هزینه می‌کنند، باید از این ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات بهره گرفت.

قاسم عزیززاده گرجی، امروز، ۲۷ دی در همایش توانمندسازی تشکل‌ها با عنوان محیط زیست پاک و توسعه پایدار در پرتو مشارکت ایثارگران، اظهار کرد: محیط زیست یک سرمایه اجتماعی و امانت در اختیار بشریت است.

وی با بیان اینکه خداوند حکیم طبیعت را هدفمند و هدف‌دار خلق کردند، افزود: آیات و روایات متعددی در حفظ و صیانت از محیط زیست در قرآن کریم مشاهد می‌شود که باید مبانی عمیق این توصیه‌های دینی مورد توجه همگان باشد.

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

عزیززاده گرجی با روایتی از رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی براینکه طبیعت مادر انسان است و انسان باید در کنار طبیعت آرامش یابد، گفت: متاسفانه رفتار بشر امروزی با طبیعت درست نیست و درحال تباه کردن فردای بشر است.

وی با بیان اینکه روژه گارودی روشنفکر برجسته و منتقد فرانسوی می‌گوید: «اگر ما در خلال سی سال آینده به همان منوال زندگی کنیم که در خلال سی سال گذشته زندگی کرده‌ایم دست به کشتن نوه‌های خود زده‌ایم»، ادامه داد: پیشگیری از تلف شدن طبیعت نیازمند تقویت روحیه امانت داری در بین همگان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، ضمن تحسین رویکرد جامعه ایثارگری استان برای ورود به حوزه حفظ محیط زیست، گفت: روحیه و تفکر بسیجی و ایثارگری راه برون رفت از مشکلات است.

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

این مسئول با بیان اینکه اگر بنا داریم کاری نهادیه و تثبیت شود باید به جریان اجتماعی بدل شود، افزود: غرس نهال به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس اقدام شایسته تحسین برای حفظ محیط زیست استان به‌شمار می‌رود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید آموزش‌های هدفمند برای اقشار مختلف به ویژه نسل نو با هدف حفظ محیط زیست تدبیر شود، گفت: البته باید زبان انتقال این آموزش‌ها زبان هنر باشد تا شاهد اثرگذاری مطلوب باشیم.

وی به رویکرد مردمی‌سازی دولت اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی نقش تسهیل‌گری دارند، باید زمینه حضور تشکل‌های مردمی برای کسب توفیق در حوزه محیط زیست فراهم شود.

عزیززاده گرجی بیان کرد: دفاع مقدس، کرونا و سایر فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت مردم پیش رفت باید از همین مردم برای رفع مشکلات حوزه‌های مختلف از جمعه محیط زیست بهره گرفته شود.

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

وی با بیان اینکه مسائل باید محله محور رفع شوند، گفت: نمی‌شود با یک نسخه واحد برای رفع مشکلات ورود کرد.

وی به چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و خواستار ورود میدانی و عملیاتی جامعه ایثارگری استان برای تحقق این چهار راهبرد مدنظر رهبری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha