• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102920557
  • خبرنگار : 50237

یک‌مسئول اعلام کرد

شناسایی ۱۲۷۰ مشکل و مسأله در استان همدان/وجود بانک اطلاعات نظام مسائل

شناسایی ۱۲۷۰ مشکل و مسأله در استان همدان/وجود بانک اطلاعات نظام مسائل

ایسنا/همدان دبیر کمیته علمی مجمع بسیجیان استان همدان گفت: با تشکیل ۶۰ کارگروه علمی در شهرستان‌های استان و در یک سال گذشته حدود ۱۲۷۰ مسأله‌ در استان همدان شناسایی شده که ۳۲ طرح به مرحله عملیاتی رسیده است.

حسن فرخی جمعه، ۲۹ دی ماه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان،  با بیان اینکه برای سازماندهی ساختارها و بررسی مشکلات ۶۰ کارگروه در سطح شهرستان ها و ۱۴ گروه موضوعی و تخصصی در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: هر کارگروه ۲۵ عضو دارد که متشکل از فرهیختگان بسیجی، هیأت علمی دانشگاه‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی است. نخستین کار این ساختارها و کارگروه‌ها احصاء و شناسایی مشکلات و مسائل بود که از سال گذشته تاکنون هر کارگروه موظف شد. ۲۰ مسأله‌ را در حوزه تخصصی خود شناسایی کنند و اکنون ۱۲۷۰ مسأله‌ در استان همدان شناسایی شده و بانک اطلاعات نظام مسائل موجود است.

وی با بیان اینکه گام بعدی در کارگروه‌ها اولویت‌بندی این مسائل بود و هر کارگروه باید سه اولویت را معرفی می‌کرد تا این مسائل در کمیته علمی شهرستان و استان آن را بررسی کنند، افزود: بعد از شناسایی و اولویت بندی این طرح ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه نشست تخصصی برای انعقاد تفاهم نامه و اجرایی کردن آنها برگزار و در یک سال گذشته بیش از ۵۶ نشست تخصصی در شهرستان‌ها و استان برگزار شده است.

دبیر کمیته علمی مجمع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه بعد از برگزاری این نشست‌های تخصصی طرح‌های نمونه‌ای و الگویی در اجلاس ارائه می‌شوند که الگوی بیش از ۳۲ طرح ارائه شد. در این اجلاس نیز شش طرح ارائه می‌شود که این فرایند بسیار تخصصی و فنی است، اضافه کرد: ۳۲ طرح عملیاتی از شهرستان‌ها به مرحله عملیاتی رسیده و لازم است مدیران هم افزایی کنند تا این عملیات‌ها تقویت شده و به سمت جلو حرکت کنند. همچنین در همدان ۱۲ طرح از ۱۸ طرح وصولی عملیاتی شده و آماده اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha