• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402103020854
  • خبرنگار : 50130

یک مسئول عنوان کرد:

مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات بسیار مهم و ضروری است

مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات بسیار مهم و ضروری است

ایسنا/کردستان مدیرکل امنیتی استانداری کردستان، نقش و مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات را بسیار مهم و ضروری ذکر کرد.

هادی روشن، امروز ۳۰ دی در بازدید از روستای دویسه اظهار کرد: اگر بخواهیم به صورت اجمالی مروری بر اتفاقات و اهداف دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته باشیم می توانیم به جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تهدید و تحریم های اقتصادی و در حال حاضر به جنگ نرم اشاره کنیم.

وی، با بیان اینکه مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با هوشیاری، شجاعت و شهامت توانسته اند در مقابل دسیسه ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه های ملی افتخار آفرین باشند، افزود: حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی می تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه به وجود بیاورد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان، یکی از مشارکت های پیش رو را حضور در انتخابات مجلس ذکر کرد و ادامه داد که انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است؛  هرچقدر انتخابات پرشور و قوی برگزار شود مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظر خواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که این انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار شود.

به گفته روشن، در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی مشکلات و نیازمندی های روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و برای رفع آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

با جلسه ای که با بخشدار داشتیم تمام موضوعات را بررسی کرده و تلاش خواهیم کرد با در نظر گفتن وضعیت آب و هوا در اسرع وقت مشکلات را برطرف کنیم.

مشکل آنتن دهی همراه اول طی هماهنگی با مسئولان مربوطه در ۱۰ روز آینده به امید خدا برطرف می شود. چمن مصنوعی، آسفالت ورودی روستا، وضعیت آب شرب و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است که سعی خواهیم کرد در اولین فرصت و با پیگیری های بخشدار به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha